Tbone87 Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hva syns dere om ac 97' onboard lydkort??(det med 6 kanaler). Jeg skal kjøpe nytt hk og litt sånn forskjellig og jeg så at der var det lydkort med 6 kanaler så jeg bare lurer om det er bedre å bruke det gamle Soundblaster 1024 med 4.1 lyd. Jeg takker for alle fornuftige innlegg!! _________________ Amd Athlon 800 Mhz (Slot A) Abit KA-7 256 Sdram Geforce DDr 20 Gb [ Denne Melding var redigert av: Tbone87 på 2002-10-13 13:33 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Ville heller kjøpt et hovedkort uten lyd, Du sparer noen kroner ved å ikke kjøpe lyd som er på hovedkortet. Så ville eg heller kjøpt et audigy lydkort. Er bedre lydkvalitet på audigy kortet en ac97. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Live! kortet ditt er bedre. Har en 5.1-onboard lydchip selv (Realtek 610) og den er fullt brukbar, men kan ikke måle seg med fatterns Live! 1024. Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 tja.....jej tror ikke denne feilen plager så mange noe mer men på mitt gamle HK stoppet lyden opp i spill og fikk spill til å lagge noe forferdelig...nå har jej nytt hk og nytt lydkort..jeg bruker et hercules 6.1game theater som fungerer bra uten ulyder :razz: dessuten er d bra med utganger og inganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå