TriGem Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei. Etter mye tull med det trådløste og xp problemer har jeg endelig fått koblet meg på det trådløse nettverket. Signalet veksler mellom strong, very good og good, men jeg får ikke surfet. Det skjer ingenting. Kan det være at det kanskje litt billige nettverkskortet jeg kjøpte er for dårlig (philips)? Takk for alle svar og tips Lenke til kommentar
nisse777 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 kan være at det er en firewall på routeren, eller no du kan også prøve med et anent kort Lenke til kommentar
dioX Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 er det bare surfing som ikke fungerer eller er du ikke på nett i det hele tatt?? Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg har 2 laptopper, den ene kommer jeg fint på nett med, den andre kobler seg opp, men det går ikke ann å surfe, koble seg på msn eller noe annet. Av og til så klarer den å laste ned data så jeg får opp en hjemmeside, men det er uhyre sjeldent. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Prøv å sett Statisk IP og primary/secondary DNS inn under TCP instillinger for den tilkoblingen som brukes sammen med "billige nettverkeskortet" ditt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå