Gå til innhold

Jeg flytter sammen med dama, enkle regler?

Anbefalte innlegg

Er det nå jeg skal poste min liste som alle hetset meg for da jeg postet den første gangen?

1. DU HAR IKKE ALLTID RETT

6367875[/snapback]

Faktisk så ja.

19. Vaskebrettmage er en slager

· Bolemuskler er ikke

19. Vaskebrettmage er gay hvis ikke resten står i stil, å hva er bolemuskler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å få seg kjæreste er omtrent som å bli tatt opp i militæret. Du får nye klær, ny hårsveis og all informasjon er gitt rett til deg på en need-to-know basis. En lærer en del ved å leve med ei dame da... Visste dere foressten at bilder hører hjemme i rammer??

Gratulerer med neste skritt i et parforhold. Vær klar over at hun nå kommer til å innføre en ny lek hjemme hos dere. Den heter "Hører denne hjemme her?", og jeg vil anta at en del av dine saker ikke kommer til å klare fusjonen. :D

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar
Det har ingenting med hva vi trenger eller ikke men om hygiene, og hva som ser estetisk riktig ut.

6365862[/snapback]

Et toalett er kanskje blandt de minst estetiske innretningene man finner i et vanlig, norsk hjem - uavhengig om ringen er oppe eller nede.

Grunnen til at vi løfter ringen er opp er for å ungå å søle på den. Så ja, det er hygeniske årsaker bak det hele.

At gutter skal sitte å tisse er ikke noe argument, i tilfelle du skulle finne på noe sånt. :tease:

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvilket toalett du har det. Hvis du har et innebygd toalett så ser det mye mer riktig ut om lokket er nede.

Uansett så er det ikke fint å se rennekanten på toalettet/selve skålen. Mener nå jeg. Jeg skjønner ikke at dere ikke kan innrømme det. Det har ingenting om man skal sitte eller stå og tisse.

Lenke til kommentar

@ Haddis

1. Toalettsetet kan beveges! Du er stor jente nå; er

det oppe, legg det ned!

Jeg trenger det oppe, du trenger det nede. Klager jeg

når du lar det ligge nede?

1. Toalettlokket kan også beveges: er det oppe, legg det ned

2. Du trenger det nede du også, så sant du ikke går ut i skauen og setter deg i "hocky" med avisa.

1. Hvis du ikke vil kle deg som en undertøysmodell,

ikke forvent at jeg skal oppføre meg som en

såpeoperastjerne!

I-DI-OT. Forskjell på å barbere seg og kutte av hode...

1. Columbus spurte ikke om veien, og det gjør ikke jeg heller!

*host* dobbeltmoral! Hele listen din baserer seg på at jenter gjør et stort nummer ut av ting og ikke har reelt grunnlag for en handling, så kommer du og gjør samme og forventer at det er greit.

@ Darkness|

27. Selvironi er bra

6367875[/snapback]

Håper det går begge veier.

8. Det vitner ikke om din fantastiske sans for likestilling og flotte syn på kvinnen at du lar jenta betale på kinoen

10. Å åpne døren for jenta er ikke en dum ting

19. Vaskebrettmage er en slager

26. Å bære handleposene for meg er bare sunt for dine veltrente biceps

6367875[/snapback]

Like hva for no?

(Ikke missforstå, likestilling er bare gull og grønne skoger. Likt betalt og like jobber, etc, FOR ALL DEL, men dere jenter vil bare ha likestilling der det gangner dere. Denne disputen kan vi ta siden=))

7. Joggebukser er ikke sjarmerende. Det får dere IKKE til å se mer sporty og veltrent ut

6367875[/snapback]

Jeg synes jeg ser mye mer jenter i joggebukse i hverdagssammenheng enn gutter. MULIG jeg tar feil her.

22. Røyking:

· Får deg ikke til å virke mer voksen eller tøffere enn du er

· Er avstøtende

6367875[/snapback]

Like mange gutter som jenter som røyker faktisk (Statistisk sentralbyrå)

25. Respekter din mor. En gutt med respekt for sin mor har blitt oppdratt riktig.

Takk i evig tid. Men hvorfor er den så langt ned?

Endret av dub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...