dioX Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 ha ha fine regler!! spesielt nr. 1! :!: Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Disse reglene har jeg en sterk formening om å ha hørt før. Joda, de er nok kopiert fra en eller annen nettside 6365013[/snapback] http://www.humorweb.no/vitser.php?id=1519 ( http://www.google.com/search?hs=vBE&hl=en&...rne&btnG=Search ) Endret 23. juni 2006 av bhsand Lenke til kommentar
dioX Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Disse reglene har jeg en sterk formening om å ha hørt før. Joda, de er nok kopiert fra en eller annen nettside 6365013[/snapback] http://www.humorweb.no/vitser.php?id=1519 ( http://www.google.com/search?hs=vBE&hl=en&...rne&btnG=Search ) 6365042[/snapback] ha ha så bra!! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Disse reglene har jeg en sterk formening om å ha hørt før. Joda, de er nok kopiert fra en eller annen nettside 6365013[/snapback] http://www.humorweb.no/vitser.php?id=1519 ( http://www.google.com/search?hs=vBE&hl=en&...rne&btnG=Search ) 6365042[/snapback] Alle visste vel at de var kopiert vel? Jeg skjønte i hvert fall det med én gang på måten de var skrevet på. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Haha, dette var skikkelig morsomt, Haddis. Nå fikk jeg meg en god latter, tror jeg skal printe ut denne og ta med på kontoret jeg. Alle vil få seg en god latter av dette. Ups, nå hørtes jeg veldig ironisk ut, kanskje fordi pappegøyen min ler av meg om dagen. Endret 23. juni 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du vet at når du flytter sammen med henne, vil du se nye sider ved henne du ikke ante at hun hadde? Det er når en flytter sammen en virkelig ser de negative sidene til partneren sin. Ups, nå høres jeg bare negativ ut, sikkert fordi typen min er en dust for tiden. Lykke til, men reglene høres litt enveiskjørte ut. 6364759[/snapback] det du sier der stemmer alt for godt! Jeg og dama hadde vært sammen i 2 år og 2 måneder da vi flyttet sammen, bodde sammen i 5 måneder, uka før vi flyttet tilbake ble det slutt... Men for all del, det var kjempekoselig og bo sammen med henne! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ooooooold. Men jeg lo allikevel Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Når jeg hadde lest 2-3 så trodde jeg du var seriøs.. Men så skjønte jeg at, "Hey, dette må jo være humor". Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Den syntes jeg vertfall alle jenter skal legge merke til regelen under 1. Toalettsetet kan beveges! Du er stor jente nå; erdet oppe, legg det ned! Jeg trenger det oppe, du trenger det nede. Klager jeg når du lar det ligge nede? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det har ingenting med hva vi trenger eller ikke men om hygiene, og hva som ser estetisk riktig ut. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) 1. Alt vi sa for 6 måneder siden er utilgjengelig i enkrangel. Faktisk blir alle våre kommentarer annullert og ugyldige etter 7 dager!! 6363212[/snapback] Denne er for drøy. En mann er bundet av sitt ord. 1. Gråting er utpressing! Det er denne óg. Men ja, gråting kan brukes som utpressing. 1. Ikke spør hva jeg tenker på med mindre du erforberedt på diskutere tema som breakdown, soneforsvar eller pupper! :!: EDIT: Resten av lista kan du godt legge frem, og rapporter reaksjonen hennes her etterpå! Endret 23. juni 2006 av HilRam Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det har ingenting med hva vi trenger eller ikke men om hygiene, og hva som ser estetisk riktig ut. 6365862[/snapback] Hygiene? Estetisk? I deres øyne kanskje... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Er ikke den listen der gammal da ? Mener å ha sett den før EDIT: Mompen, SERIØST BIDLET:!"#"#¤! UGH UGH Endret 23. juni 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det har ingenting med hva vi trenger eller ikke men om hygiene, og hva som ser estetisk riktig ut. 6365862[/snapback] Hygiene? Estetisk? I deres øyne kanskje... 6365908[/snapback] Slask, du vet hva som skjer om du spyler ned uten å ha lokket igjen? Med nærmere ettertanke tror jeg det er på tid å flytte diverse tannbørster, vannglass og diverse. Vi bader i usynlige og grettne monsterbakterier. Joda, det er et poeng at det er estetisk riktig å ha de nede - begge lokkene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det har ingenting med hva vi trenger eller ikke men om hygiene, og hva som ser estetisk riktig ut. 6365862[/snapback] Hygiene? Estetisk? I deres øyne kanskje... 6365908[/snapback] Så du mener det er mest hygienisk å bare fjerne hele toalettsetet og lokket? Ser det best ut slik også kanskje? Kanskje man bare skulle gå til anskaffelse av et hull i bakken? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det har ingenting med hva vi trenger eller ikke men om hygiene, og hva som ser estetisk riktig ut. 6365862[/snapback] Hygiene? Estetisk? I deres øyne kanskje... 6365908[/snapback] Slask, du vet hva som skjer om du spyler ned uten å ha lokket igjen? Med nærmere ettertanke tror jeg det er på tid å flytte diverse tannbørster, vannglass og diverse. Vi bader i usynlige og grettne monsterbakterier. Joda, det er et poeng at det er estetisk riktig å ha de nede - begge lokkene. 6365970[/snapback] *Immunforsvar*. Om immunforsvaret ditt ikke klarer å spyle ned med lokket oppe må du til lege. Immunforsvaret trenger også trening. Lever man i sterile miljøer vil man ikke klare seg utendørs tilslutt. Så jeg mener hygiene ikke er et godkjent argument. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det har ingenting med hva vi trenger eller ikke men om hygiene, og hva som ser estetisk riktig ut. 6365862[/snapback] Hygiene? Estetisk? I deres øyne kanskje... 6365908[/snapback] Så du mener det er mest hygienisk å bare fjerne hele toalettsetet og lokket? Ser det best ut slik også kanskje? Kanskje man bare skulle gå til anskaffelse av et hull i bakken? 6366014[/snapback] Rimelig stor forskjell på hull i bakken og porselen da. Kan ikke si det ser penere ut med lokker nede eller oppe. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Genialt Haddis. Det som er viktig er at man setter standarden umiddelbart i starten av et forhold. Man kan ikke be dama ta med den fine venninna si på en trekant etter 6 månder, men du kan gjøre det den første uka. Og slik setter du standarder. Lev ut dine perverse lyster i starten, ellers får du aldri utløp for de:) Men når man skal sette regler for et samboerskap er det enkle ofte det beste: Mitt ord er lov .) Lenke til kommentar
ttd Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Lev ut dine perverse lyster i starten, ellers får du aldri utløp for de:) 6366062[/snapback] I beg to differ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå