goliatmo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Den er så sexy Og pwner windows få heftig Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Helt enig, det er noe av det deiligste som er lagd Lenke til kommentar
dabear Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Merk at windows er et operativsystem, og at macbook er en laptop. En laptop som eier windows? Forsåvidt er det mulig å installere OS X på ei "windowsmaskin" òg, uten at jeg skal gå nærmere inn på dette. Men for all del, OS X er vel bra det, hvordan er tilvenningskurva fra windows? Har du prøvd iSight? Du må fortelle meg hva du synes om frontrow da! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Mente selvfølgelig osx, dårlig formulering fra min side... Frontrow er genialt! vakkert, enkelt og dødskult!! Egentlig ikke så nedvendig på en 13" men det er så genuint at det brukes mye uansett! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Den er så sexy Og pwner windows få heftig 6363123[/snapback] Det første du gjør etter en 1 mnd lang ferie er dette? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Den er så sexy Og pwner windows få heftig 6363123[/snapback] Det første du gjør etter en 1 mnd lang ferie er dette? 6364466[/snapback] vel, jeg har hatt en liten runde i PRS og i OLKFH og litt rundt omkring i OT-baren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå