Dødskalkunen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Hei. Jeg og en kamerat holder på å lage en Battlefield 2 film. Filmen blir ferdig til slutten av sommeren. Vi har akuratt laget en teaser trailer til filmen. Du finner den her. Skriv hva du synes om filmen, ønsker både positiv og negativ kritikk! Endret 23. juni 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Den var råbra... Nå fikk jeg lyst til å ta meg en runde BF2 skulle ønske jeg var like god til å lage filmer... Endret 22. juni 2006 av Silencer91 Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Dette så meget lovende ut. Fint med fading inn og ut av tekst i kombinasjon med lett zoom. Godt valg av action klipp og musikk som passer til en trailer. Jeg er selv i startfasen med å lage en reklame / introduksjons film til Dystopia (En mod til CS:S). Har ikke kommet lengre enn å ta opp demoer og konvertere til avi. Hvilke programmer du bruker dere? Endret 22. juni 2006 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Så grei ut den. Noen småting er det da. "The war would bee here" Bare 1 e i be (edit: the war would be here, tror jeg og er feil, iogmed at det er snakk om "this summer".. mer korrekt er vel "The war will come here", "The war is coming", "This summer, War is coming", "This summer, take cover", This summer, be prepared for war" etc mange muligheter.) Eller syns jeg det hakka når det vistes fra selve spillet, ikke med teksten osv, men klippene fra spillene.. Dårlig flyt på en måte.. Endret 22. juni 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Tusen takk for raske og gode svar! Vi bruker Fraps til å filme fra spillet og til redigering bruker vi Adobe Premiere Pro. Noe av hakkinga skyldes komprimeringen. Skal fikse skrivefeila senere. Endret 22. juni 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Har småjustert litt på traileren nå og rettet opp engelsken. Se den her! Lenke til kommentar
dolemite Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hmm så den akkurat. greit valg av musikk. noe du kan tenke på til fremtiden er å fjerne "name tags" når du lager trailer klipp eller filmer noen fra et "movie-view". Det kan se mye bedre ut. Også en annen måte å skifte scener på er å ha et slags hvit flash som fader. Brukt riktig kan dette se utrolig bra ut. Særlig før eller etter skrift. Ellers fint Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hva heter melodien du bruker i videoen ? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 det var en ganskebra film spør du meg. Noen av delen når kameraet skulle fære framover så gikk det ikke særlig glatt. Men det er jo ikke editoren's feil. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hva heter melodien du bruker i videoen ? 6389157[/snapback] Den er fra Lotr-Ost - requiem for a dream Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Noen som har den som kan sende den til meg på mail ? Mail : [email protected] Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Noen som har den som kan sende den til meg på mail ? Mail : [email protected] 6393849[/snapback] LAste ned kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå