Gå til innhold

Film: Ønsker tilbakemelding på trailer til BF2 film!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så meget lovende ut. Fint med fading inn og ut av tekst i kombinasjon med lett zoom. Godt valg av action klipp og musikk som passer til en trailer.

Jeg er selv i startfasen med å lage en reklame / introduksjons film til Dystopia (En mod til CS:S). Har ikke kommet lengre enn å ta opp demoer og konvertere til avi.

Hvilke programmer du bruker dere?

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Så grei ut den.

Noen småting er det da.

"The war would bee here"

Bare 1 e i be ;)

(edit: the war would be here, tror jeg og er feil, iogmed at det er snakk om "this summer".. mer korrekt er vel "The war will come here", "The war is coming", "This summer, War is coming", "This summer, take cover", This summer, be prepared for war" etc :p mange muligheter.)

Eller syns jeg det hakka når det vistes fra selve spillet, ikke med teksten osv, men klippene fra spillene.. Dårlig flyt på en måte..

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar

hmm så den akkurat. greit valg av musikk. noe du kan tenke på til fremtiden er å fjerne "name tags" når du lager trailer klipp eller filmer noen fra et "movie-view". Det kan se mye bedre ut. Også en annen måte å skifte scener på er å ha et slags hvit flash som fader. Brukt riktig kan dette se utrolig bra ut. Særlig før eller etter skrift. Ellers fint :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...