mintman Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvis du skal på byen i morgen og har håp om å bli kvitt det til da kan du bare glemme det. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Beste kremmen er Vectavir ikke Zovirax Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Hvis du skal på byen i morgen og har håp om å bli kvitt det til da kan du bare glemme det. 6371099[/snapback] Får håpe det forsvinner i løpet av natten da Er ikke mye futt igjen i det nå. Jeg fant ut at det beste var og ikke fikle med det, men bare la det være HELT i fred. Glemte det 1 dag og nå ser det ut som om det skal kanskje forsvinne mye av den i løpet av natta. Jeg håper! UPDATES KOMMER I MORRA ! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Et tips kan være å bruke den såpeløse tannkremen zendium! Fåes kjøpt på dagligvarebutikker Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Et tips kan være å bruke den såpeløse tannkremen zendium! Fåes kjøpt på dagligvarebutikker 6372056[/snapback] Jeg prøvde det og det virket ganske bra. Det som skjedde var at såret ble litt større, men samtidig ble det mye "renere" og "friskere" sånn at det virker som om det gror mye fortere. Har noen peiling på om det gror fortest når det er fuktig eller tørt? Edit: Sår vokser ikke. De gror. Endret 25. juni 2006 av GrandMa Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har noen peiling på om det gror fortest når det er fuktig eller tørt? 6380613[/snapback] Tørt. Det er det som er poenget med den pasten jeg snakket om, at det ikke skal komme luft til såret, og da tørker det ut. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Har noen peiling på om det gror fortest når det er fuktig eller tørt? 6380613[/snapback] Tørt. Det er det som er poenget med den pasten jeg snakket om, at det ikke skal komme luft til såret, og da tørker det ut. 6381117[/snapback] Ok... Da håper jeg det forsvinner snart Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Dette var godt lesestoff for en som har to munnsar. Skal be muttern har titte innom i morra. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Nyt den tiden munnsåret er borte, for den kommer nemlig tilbake. Alle mennesker har munnsår, men det er ikke hos alle at den blomstrer ut, hvis dere skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå