soinnes Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Heisann... For drøyt en måned siden kjøpte jeg meg ei ny maskin, som jeg satte sammen selv. Maskina ble bra den, men det som slo meg var at prosessor-vifta bråket noe sa jævlig... Jeg har en Athlon XP 1800+ på et MSI K7T266 pro! Vifta er en Cooler Master EP5-6I11A, Opp til 1,4GHz, samt XP1800+. Jeg MÅ bare MÅ skaffe meg ny vifte, for dette bråker for mye. Den er oppgitt til å gå på rundt 4600 råm, men går på ca. 6000 rpm. Har noen der ute et godt forslag om nye vifte, eller andre tiltak? Det finnes så mange vifter, så jeg vet sannelig ikke... Takk :smile: Lenke til kommentar
XAntaresX Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 har testa den vifta du nevner selv ja og den bråker så det holder :/ har forøvrig gode erfaringer med denne: som kan skaffes hos komplett data for eksempel. EKL PAPST CPU-Vifte m/kulelager Socket A - opp til 1,4 GHz, samt XP1900+ Lenke til kommentar
soinnes Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Er EKL PAPST CPU-Vifta mye stillere? Hvis den er det så blir det kjøp med en gang :smile: Takk Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Kostnadsmessig: Budsjettvifte = EKL Middels = Taisol CGK 760 Bra = Zalman CNPS 5005-Cu Best = Alpha PAL 8045 Sjekk http://www.netconnection.no . De har en del utstyr der, og er billigst på det meste. Lenke til kommentar
-Xp- Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 jeg lurer på en liten ting jeg har tenkt til å bruke maskinen en del på nettverk å sånn og til overklokking så da lurer jeg på hva vifte folk vil anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå