7r Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Noen som har anbefaling til trådløst nettverkskort til min stasjonære PC? Jeg bor i et borettslag med accesspkt. i hver etasje, men det er murvegg mellom min hybel og accesspunktet i min etasje. Det har tidligere vært visse problemer på det innlagte, trådløse nettverket, men en ekspert skal etter sigende ha forbedret saken i hele borettslaget. Han anbefalte meg forøvrig et trådløst nettverkskort fra Cisco :https://prisguiden.no/product.php?productId=17423 Er det noe spesiell grunn til dette? Er dette et bra kort? Finnes det andre av stabil og bra hastighet? Videre spesifikasjoner finnes her Endret 22. juni 2006 av 7r Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ja, det er nok et bra kort. Iallfeall etter prisen. Fordelen er at det har "løs" antenne, og ikke en som sitter og blir i skyggen av kabinettet. Hvorvidt det gir bedre mottak og sending vet jeg ikke, det må nesten prøves i praksis. Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg ville ha gått for linksys srx (speed and range expansion) som er under en avdeling av nettop cisco. Dette fungerer utmerket i gården der jeg har satt opp wlan. Fungerer ute og igjennom 3 etg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå