Ducco Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Har en pstwo SCPH-75004,har også en DUO 3 modchip jeg tenkte jeg skulle slenge inn i den men....inne på siden til chipen inne på diagrammer står det v14-v16 type 1 til 6. Så hvordan finner jeg ut vilket diagram som passer til min pswto?? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har en pstwo SCPH-75004,har også en DUO 3 modchip jeg tenkte jeg skulle slenge inn i den men....inne på siden til chipen inne på diagrammer står det v14-v16 type 1 til 6. Så hvordan finner jeg ut vilket diagram som passer til min pswto?? 6362852[/snapback] Diagrammene er omtrent identiske. Du ser det veldig fort når du titter på hovedkortet ditt og diagrammet . Mest sannsynlig kan du bare bruke v14 diagrammet, er veldig sjeldent det er noen av de andre i Norge ivertfall ( 9/10 spch 75004 kan du bruke v14 diagrammet) Dessuten gjør du ingen feil ved å bruke feil diagram. Bruker du feil diagram kommer du til et punkt hvor du tenker, "jøss, de punktene her er jo ikke her jo!" Eneste forskjellen er punktene B,G,H,I , SCX og Y. Resten er klin likt på alle. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Bare for å ha sakt det, så er det ikke bare å hive inn en chip i pstwo, du skal ha god greie på hva du driver med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå