Movieheart Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Når du begynner å kalle kantina på skolen for OT-Baren, eller når du har 10 poster i gjennomsnitt hver dag... En av de bedre. :!: Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 ...når du er på 6. plass av brukere med mest poster i "Få din avatar vurdert"-tråden. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Haha genial tråd, ler høyt flere ganger^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ...når faren min oppgitt for *nte gang ber meg om å legge meg, jeg pusser tennna og legger meg... men står opp litt senere hvis jeg kan.. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Når du blir sint fordi webleseren på min k810i ikke ville logge inn her. Grrr. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 hakene er at det koster rundt 50 øre å komme til siden og at den må installeres på mobilen dinMå seff lastes ned også da, men det koster da ingenting Koster vel rundt 1Kr for det der.. "Du vet du henger for mye på diskusjon.no når du kan avse 1 hel krone for å få det på mobilen." Me did. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Prisen for overføring er den samme uansett, men siden 3G (same EDGE) går en del raskere enn CSD/GPRS, blir det gjerne til at en surfer mer. For å gå tilbake på temaet, antagelig henger man for mye her om man kjenner igjen folk fra RPP på gaten. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Da har jeg slettet over en side med offtopic-innlegg (26 tilsammen). DIskusjon rundt Opera Mini og mobilabonnementer samt kontantkort hører ikke hjemme i denne tråden. Hold dere til emnet. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Når du av en eller annen grunn ikke kommer deg innpå forumet og tenker"dette burde jeg starte en tråd av",men blir derfor deprimert når du oppdager at du ikke kommer deg innpå Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Da har jeg slettet over en side med offtopic-innlegg (26 tilsammen). DIskusjon rundt Opera Mini og mobilabonnementer samt kontantkort hører ikke hjemme i denne tråden. Hold dere til emnet. Du veit du henger her for mye når du er brukermoderator Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Da har jeg slettet over en side med offtopic-innlegg (26 tilsammen). DIskusjon rundt Opera Mini og mobilabonnementer samt kontantkort hører ikke hjemme i denne tråden. Hold dere til emnet. Du veit du henger her for mye når du er brukermoderator EID ! Du vet du henger for mye på diskusjon.no når det blir vanskelig å forberede seg til prøver neste dag fordi nyhetene om det nyeste av hw og diverse brukeranmeldelser intresserer deg mye mer. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Da har jeg slettet over en side med offtopic-innlegg (26 tilsammen). DIskusjon rundt Opera Mini og mobilabonnementer samt kontantkort hører ikke hjemme i denne tråden. Hold dere til emnet. Du veit du henger her for mye når du er brukermoderator Den har jeg da allerede nevnt. Man vet man henger for mye på diskusjon.no når man blir kalt RPP-hore. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ...Når tallet under navnet ditt er høyere enn det du tjener i uka Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du blir stressa når forumet er nede. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du blir stressa når forumet er nede. been there Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du blir stressa når forumet er nede. been there Done that. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Når du ikke øver på viktig prøve for å henge i OT-baren, jeg klarer ikke å vente Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 ...Når tallet under navnet ditt er høyere enn det du tjener i uka Bra, da henger jeg ikke for mye på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ...når du har de ti første postene fra Mine Innlegg inn i widgets på Macen, slik at du ikke trenger å besøke diskusjon.no for å se om noen har svart på postene dine. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Når 6 av de mest besøkte sidene er fra diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå