Gå til innhold

Du vet du henger for mye på diskusjon.no når...

tradhtare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du er på gardermoen og logger deg inn på en av betalinspc'ene der fremfor å ta deg en flyplasspils.

Ironisk nok ser man at det er et 50-talls brukere som har logget på fra samme pc tidligere. Så det er tydeligvis andre som også har vært for lenge på diskusjon.no.....

Lenke til kommentar
når du spør mods om de kan banne deg

da er man n00b! For om man får ban fra mods så går det i advarselsloggen selv om det er frivillig. Man spør selvsagt en admin. Da kommer nemlig ikke noe i loggen

Vil man bli bannet så spør man ikke om det som en eller annen pyse, da sørger man selv for å bli bannet!

Derimot, det er vanskeligere enn man tror. Mods bare sletter ting, gir ikke ut noen advarsel ser det ut som.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ikke min erfaring, men jeg tror en del føler seg truffet. :)

... Når man tilbringer mer tid på treningsdelen av forumet enn man faktisk trener i løpet av en uke.

Lenke til kommentar

...når du begynner å kaldsvette fordi du tror skolen har sperra Diskusjon.no på pc'ene.

...når du har Mine innlegg som startside

...når du får dratt med deg mange kompiser til Diskusjon.no

...når du vet hvem brukeren er utifra avatar eller hvor vedkommende er mest aktiv+antall innlegg

...når du sitter på forumet i ca 8 timer per døgn, som underholdning/undervisning

...når et av dine største ønsker er å danne et forumtreff like i nærheten og alle har mulighet til å komme :love:

...når du ler like mye av denne hver gang :!:

...Når du blir lei deg fordi ingen svarer her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tja, en tråd om kampsport på Diskusjon.no :p? Vi (eller i hvertfall jeg) sitter jo her fordi jeg er for liten og pinglete til å sloss på ordentlig så jeg er eplekjekk over nett i stedet.

...Når du har nesten dobbelt så mange blogginnlegg som nr 2 på listen

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...