SpecialForce Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Den ovenfor gjelder meg å, men for min del så blir det: Du henger for mye på diskusjon når du leser konsollguiden.no psp/360 til 02:00 står opp og sniker seg til PC-en og leser til kl. 5, dusjer, lager deg frokost i steikepanna og sovner i nesten alle timene!.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Når du istedet for å kaste den ødelagte iPod Nano'en, så lager du en nøkkelknippe påhenger ut av den Får ikke lastet opp bilder? EDIT: Feil du vet... tråd! Endret 21. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Når mine innlegg er startsiden din. (Min hvertfall) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) når du har skrevet så mye piss og kastet bort så mye tid at du er flau over å være medlem :D :D :D :D Endret 21. november 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 FLAU? Aldri... Jeg er stolt jeg Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Når folk i klassen søker på google etter naturfag oppgave vi har hatt, noe av det første dem finner er innlegg av meg fra diskusjon.no .. Gjelder flere ting jeg søker i google også.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 når du har skrevet så mye piss og kastet bort så mye tid at du er flau over å være medlem Mhm. Rart med det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 google fujitsu simens c1110 lol Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 når du merker at Mest aktiv i(statusen). skifter fra tv serier og programmer til OT-baren hver helg.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Når du er på gardermoen og logger deg inn på en av betalinspc'ene der fremfor å ta deg en flyplasspils. Ironisk nok ser man at det er et 50-talls brukere som har logget på fra samme pc tidligere. Så det er tydeligvis andre som også har vært for lenge på diskusjon.no..... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 når du spør mods om de kan banne deg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 når du spør mods om de kan banne deg da er man n00b! For om man får ban fra mods så går det i advarselsloggen selv om det er frivillig. Man spør selvsagt en admin. Da kommer nemlig ikke noe i loggen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) når du spør mods om de kan banne deg da er man n00b! For om man får ban fra mods så går det i advarselsloggen selv om det er frivillig. Man spør selvsagt en admin. Da kommer nemlig ikke noe i loggen Vil man bli bannet så spør man ikke om det som en eller annen pyse, da sørger man selv for å bli bannet! Derimot, det er vanskeligere enn man tror. Mods bare sletter ting, gir ikke ut noen advarsel ser det ut som. Endret 24. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Når du vet at du får anmerkning i advarselsloggen ved ban selv om du spør en mod om han kan banne deg^^ . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 ...Når du er mer redd for å møte på jenten du rotet med dagen før i OT-baren enn på gaten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 ...Når du er mer redd for å møte på jenten du rotet med dagen før i OT-baren enn på gaten. Ok... Spill it! Hva (hvem?) har du gjort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ikke min erfaring, men jeg tror en del føler seg truffet. ... Når man tilbringer mer tid på treningsdelen av forumet enn man faktisk trener i løpet av en uke. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 ...Når du er mer redd for å møte på jenten du rotet med dagen før i OT-baren enn på gaten. Ok... Spill it! Hva (hvem?) har du gjort? Jeg hørte det var med en av Ida'ene. *Spre rykte videre* Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 ...når du begynner å kaldsvette fordi du tror skolen har sperra Diskusjon.no på pc'ene. ...når du har Mine innlegg som startside ...når du får dratt med deg mange kompiser til Diskusjon.no ...når du vet hvem brukeren er utifra avatar eller hvor vedkommende er mest aktiv+antall innlegg ...når du sitter på forumet i ca 8 timer per døgn, som underholdning/undervisning ...når et av dine største ønsker er å danne et forumtreff like i nærheten og alle har mulighet til å komme ...når du ler like mye av denne hver gang :!: ...Når du blir lei deg fordi ingen svarer her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Tja, en tråd om kampsport på Diskusjon.no ? Vi (eller i hvertfall jeg) sitter jo her fordi jeg er for liten og pinglete til å sloss på ordentlig så jeg er eplekjekk over nett i stedet. ...Når du har nesten dobbelt så mange blogginnlegg som nr 2 på listen Endret 24. november 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå