Gå til innhold

Du vet du henger for mye på diskusjon.no når...

tradhtare

Anbefalte innlegg

Oi, for søren. Jeg merker at jeg kanskje henger litt for mye her, etter å ha lest gjennom denne tråden... Men dette forumet ruler jo, "alt" man trenger er nærmest her. o_O Legger ved en jeg:

Når du vet at du har eksamen om to timer og setter deg på diskusjon.no istedenfor å perfeksjonere eksamenen din (been there, done that :wee:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du vet at du har eksamen om to timer og setter deg på diskusjon.no istedenfor å perfeksjonere eksamenen din (been there, done that :wee:)

Haha. Gjorde nesten samme greia. Hadde 48 timer på meg til å gjøre klar prøvemuntlig eksamen, så jeg satt på forumet 47,5 timer og så skrev jeg det jeg skulle si og frsmførte dte og fikk toppkarakter

Lenke til kommentar

Haha. Gjorde nesten samme greia. Hadde 48 timer på meg til å gjøre klar prøvemuntlig eksamen, så jeg satt på forumet 47,5 timer og så skrev jeg det jeg skulle si og frsmførte dte og fikk toppkarakter

Sover du ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...