Suburbian Hero Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Oi, for søren. Jeg merker at jeg kanskje henger litt for mye her, etter å ha lest gjennom denne tråden... Men dette forumet ruler jo, "alt" man trenger er nærmest her. o_O Legger ved en jeg: Når du vet at du har eksamen om to timer og setter deg på diskusjon.no istedenfor å perfeksjonere eksamenen din (been there, done that ) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Når du vet at du har eksamen om to timer og setter deg på diskusjon.no istedenfor å perfeksjonere eksamenen din (been there, done that ) Haha. Gjorde nesten samme greia. Hadde 48 timer på meg til å gjøre klar prøvemuntlig eksamen, så jeg satt på forumet 47,5 timer og så skrev jeg det jeg skulle si og frsmførte dte og fikk toppkarakter Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 ...Når man bare sitter der med vinduet oppe og trykker F5 og se om noen kanskje har svart et sted. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 ...Når man bare sitter der med vinduet oppe og trykker F5 og se om noen kanskje har svart et sted. Faen jeg gjorde det akkurat når du posta Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Når man holder driten inne for å lese forumet, been there, done that. ^_^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Når man holder driten inne for å lese forumet, been there, done that. ^_^ Faen! Busta igjen. Gjør det hver dag -Når man skal gjøre lekser ser planen slik ut: 1 min skriving. 29 min forum. 1 min skriving. 29 min forum.... osv Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 mhm... Kjenner meg godt igjen i det meste ja. Sitter og vurderer å legge meg, men sjekker innom kategorier bare for å ikke legge meg Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Når man holder driten inne for å lese forumet, been there, done that. ^_^ Faen! Busta igjen. Gjør det hver dag -Når man skal gjøre lekser ser planen slik ut: 1 min skriving. 29 min forum. 1 min skriving. 29 min forum.... osv Og etter 9 timer har du fått til en side. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Når man holder driten inne for å lese forumet, been there, done that. ^_^ Faen! Busta igjen. Gjør det hver dag -Når man skal gjøre lekser ser planen slik ut: 1 min skriving. 29 min forum. 1 min skriving. 29 min forum.... osv Og etter 9 timer har du fått til en side. En halv Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Når du har forelesning relativt tidlig i morra og skulle lagt seg. Men forventer at det dukker opp noe interessant her og ender opp med å ikke legge seg før klokka nærmer seg 03.00 tenker jeg. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) ... Når du besøker et annet forum og blir overasket over at brukernavnet og postcounten din er helt anderledes. Endret 19. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Du vet du er for aktiv når du ikke har flere tråder å kommentere i. Og ja, jeg vet at jeg skreiv "for aktiv", go to teh warm place! Endret 19. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Og "Mine innlegg" er "utbrent". Det er ikke noe nytt der. Make shit happen people! Endret 19. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ikke noe nytt på "Se nye innlegg" heller Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Når du savner SO uten å noensinne vært aktiv der. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Ei her heller, beklageligvis. Edit: "Siste 24 timer" er din venn! Endret 19. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Når du vet at du har eksamen om to timer og setter deg på diskusjon.no istedenfor å perfeksjonere eksamenen din (been there, done that ) Haha. Gjorde nesten samme greia. Hadde 48 timer på meg til å gjøre klar prøvemuntlig eksamen, så jeg satt på forumet 47,5 timer og så skrev jeg det jeg skulle si og frsmførte dte og fikk toppkarakter Sover du ikke? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vel, det er vel en av gjengangerne for topicen her. Når man ikke sover fordi det skjer noe spennende på forumet Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ....når Ueland ringer deg og spør om du har lyst til å jobbe med forumet.... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) - du blir trist da noen stenger en av de trådene du pleier å henge i. .. Endret 19. november 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå