Gå til innhold

Du vet du henger for mye på diskusjon.no når...

tradhtare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... Når du er ute så tenker du på hva du skal skrive på forumet når du kommer hjem

... Du kan nicket på flere folk på forumet enn du kan på RL-folk

.... Du føler at du har gjort en god dag med arbeid når du har postet mange poster på forumet.

... Når du får en varm og god følelse inni deg når folk skryter av noe du har gjort på forumet.

...Når du tar deg selv i å trykke febrilsk på F5 mens du venter på nye poster.

Skyldig i alle over, kanskje ikke den med nick og navn.

Fixed

Lenke til kommentar
... Du sier "mulig vi kline vilt, hvem vet" og forventer at folk ler av det

...Når du sitter og snakker med noen IRL og sier "mulig vi kline vilt, hvem vet" og folk faktisk ler fordi de vet hva du snakker om

Skyldig i denne til de grader. Haha, det sitatet der er villt morsomt.

- Når du refererer til diskusjon.no som "forumet".

Kjenner meg godt igjen ja.

Når diskusjon.no er obligatorisk på evnt. internettbesøk uansett hvor.

Jeh, thats the way it is ^^

diskusjon.no er den beste nettsiden. Såklart er den obligatorisk på hvert internettbesøk.

Lenke til kommentar
Når noen på jobben googler etter kamera informasjon på nettet, og får opp mine innlegg på diskusjon.no.. :wow:

Seriøst? :wow:

-Når du mener at forumet er alt! Hvis du skal kose deg går du til babe-thread, hvis du skal se på film så ber du bare wh1te eller Dotten om å skrive et 24-siders referat til deg, hvis du trenger ny musikk så går du til musikkdelen og spør om anbefalinger og du sitter med høytalerene på fullt innen 0,1337 sekunder

-Når klesskapet ditt bare består av klær med ulike motiver som f.eks denne: i_202963.jpg

Lenke til kommentar
Faen ødemarken sjøl, ingen fra forumet som er kjent som bor her oppe. =<

*Wave*

Fra tromsø også, want to meet? Hot sex? Candy?

Hvor i tromsø da? Syntes jeg så du jobbet på Monkey... Må kanskje ta en tur innom på Fredagen å slå av en prat. :p

Og ja, dette forumet har alt, og er startsiden min. Og her finner jeg alt jeg lurer på, og jeg er ikke flau for å spørre om noen ting, klart noen mobber meg. Men noen har vett til å gi seriøse svar.

Og jeg refferer til dette som "forumet". Altså, topp 1 mest besøkte side.

Lenke til kommentar
- Når du har alle dine stamfora (underfora, altså) som bokmerker i Bookmarks Toolbar.

Tsk. oversikt over forumstrukturen har man da vel lagt på minnebarken for lengst i grove trekk. Slik at de sidene man besøker oftest går man helt automatisk, altså de man sjekker først.

Lenke til kommentar
Når noen på jobben googler etter kamera informasjon på nettet, og får opp mine innlegg på diskusjon.no.. :wow:

Når en søker på The Simpsons Quiz (min tråd :new_woot:) kommer den opp som nr. 3 på google.no. :cool:

Edit:

...når du legger merke til at brukere som pleier å være i de samme underforumene som deg ikke er aktive lengre.

Endret av Groening
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...