vargaz Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 .. klokka er 01:52 og man skal på jobb om morgenen etterpå ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 ...du blir mer stolt over en sticky enn en god karakter ( ) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 ...når man er over Simen1 på Topp20 innleggene pr. døgn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 ...du blir mer stolt over en sticky enn en god karakter ( ) Klart man er stolt av DET da ...når man er over Simen1 på Topp20 innleggene pr. døgn Been there, done that. Skremmende ofte i det siste faktisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 ... Du sier "mulig vi kline vilt, hvem vet" og forventer at folk ler av det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 ...Når du sitter og snakker med noen IRL og sier "mulig vi kline vilt, hvem vet" og folk faktisk ler fordi de vet hva du snakker om Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det skjer også ... når forumsladder slår kjendissladder Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Når man skriver forum taggen til smilies i andre forum... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kjenner meg igjen i noen her. Jeg har faktisk fortalt litt hva enkelte brukere har skrevet til venner og iblant i samtaler kommer jeg tilbake til "på forumet leste jeg"... Når jeg finner interessange temaer på nettet eller i avisen tenker jeg ofte "dette må jeg ta opp på diskusjon.no" Men så lenge man vet at man er for mye innpå her så har man vel fortsatt kontroll Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Du vet du henger for mye på diskusjon.no når du kjenner deg igjen i alle "symptomene" som er nevnt her. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Når man er brukermoderator her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ...når man er på fornavn med ørten brukere Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Når du begynner å kalle kantina på skolen for OT-Baren, eller når du har 10 poster i gjennomsnitt hver dag... Endret 9. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen flere: Når man blir omtalt som kongen av Babe-threaden. Når man kan ramse opp 40 brukernavn kun ved hjelp av hukommelsen. Når man vet mer om hvorfor menn har brystvorter enn hvorfor mennesker dør av kreft. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Når du skriver "Diskusjon.no" midt i en stil,eller du skriver det automatisk når du går på nett Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 ... Når man bare ikke klarer seg en hel skoledag uten forumet... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 ... Når du er ute så tenker du på hva du skal skrive på forumet når du kommer hjem...Når du tar deg selv i å trykke febrilsk på F5 mens du venter på nye poster. uff ja, ikke så grusomt mye skriving. Men lesing derimot! *hosthost* F5 ...når å sjekke nye poster og "mine innlegg" er det første du gjør når du kommer hjem. hmm ja Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Når du skriver "Diskusjon.no" midt i en stil,eller du skriver det automatisk når du går på nett Når man gjør lekser på PC-en, og kaller word-dokumentet "diskusjon.no". Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Når jeg føler at hvis jeg ser f.eks L4r5 på gata så føler jeg at jeg har sett en kjendis. Når jeg tenker at jeg vil ha søkefunksjon i kjøleskapet. Når jeg (som sagt) spammer F5 i håp om nye poster. Når jeg (som sagt) tenker på hva jeg skal skrive på forumet på vei hjem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Når jeg føler at hvis jeg ser f.eks L4r5 på gata så føler jeg at jeg har sett en kjendis. Liten sjanse for den der heldigvis. Du bor så langt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå