Gå til innhold

Du vet du henger for mye på diskusjon.no når...

tradhtare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du lager en starwarskid-versjon av Marius E sin triksefilm og legger ut på youtube ;)

6367322[/snapback]

MERK! Det er ikke jeg, men vennene mine.. .:p

6367587[/snapback]

lol, link?

ONtopic: du vet du er for mye på Diskusjon.no når du annser brukerne her som bedre venner enn RL vennene

Lenke til kommentar

.. Når du referer til retningslinjene når folk rundt deg snakker om piratkopiering

.. Når du er på side 398 i tråden "Snedige ting du lurer på".

.. Når du får tips av Simen1 så følger du det.

.. Når du har forstått at 60 % har problemer med å få seg dame.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du vet du henger for mye på diskusjon.no når...

-den mest besøkte siden er diskusjon.no

-du føler deg beæret når noen profilerte prukere snakker til deg her på forumet

-du tror modsene er guder

-du snakker om andre her på forumet til venner

(jeg og en venn diskuterte faktisk en bruker her for ikke så særlig lenge siden. :blush: )

-dagens høydepunkt er når noen poster en post i et emne du følger nøye med på...

må si at jeg har de fleste symptomene som er postet i denne tråden, på tide og få seg et liv? :hmm:

Lenke til kommentar

...Du veit du henger for mye på forum.hw.no når du dumper dama for bebethreaden.

...Du veit du har hengt for LENGE på forum.hw.no når du faktisk skriver forum.hw.no istede for diskusjon.no!

EDIT:

...Du veit du henger for mye på forum.hw.no når du bryter inn i noens interesange samtale (som du ikke er en del av, eller har noe med) og sier: "Jeg skal bare ha den i mine innlegg"

...Du veit du henger for mye på forum.hw.no når du svarer på spørsmål om hva klokka er med: "Vet ikke, fjortentegn".

Endret av magnuslar
Lenke til kommentar

Jeg har tydeligvis hengt for mye her!

I dag lå jeg rusa på Imigran og sov. Drømte at diskusjon.no hadde fått de funksjonene!

Lå en slags meny til høyre. Der kunne man f.eks. se en oversikt over alle som hadde gått inn på profilen din (heter det det?) Så kunne man chatte med de andre brukere. Og så kunne man høre på musikk, var en fancy sak som kom opp, noe ala winamp (bare mye bedre).

Husker jeg tenkte at hvorfor jeg ikke hadde sett de valgene her før! :lol:

Edit: Glemte å skrive at det og var mange nye smilefjes og ikoner man kunne velge mellom. (Mange har jeg på msn, så har sikkert vært for mye der og :p )

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Når man har 4000 uleste mail fra [email protected] og bruker en hel dag på å lese igjennom alle sammen!

Litt juks, siden jeg lagde meldingsregler for Filmklipptråden, bildetråden, Lost sesong 2 og 3, Prison Break 1 og 2, militærtråden som jeg har "avbestilt", og den berømte klagemuren som var nesten 500 mail bare der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...