Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du vet du henger for mye på forumet når du plutselig merker dette: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Stats Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 K9z, si hadet siden ungdomsskolen. YEY... Jeg vet det... Får rett og slett kutte ned på diskusjon.no og starte et mer sunt, og sosialt liv. Ikke at jeg er sosialt dum eller noe, men jeg er så lat når det gjelder alt. Venner, skole, trening, spising... ja alt... Får rett og slett skjerpe meg en gang for alle, og det startet i kveld med 30 min med styrketrening. Gud så deilig smerten var (ikke emo-greie, men heller muskelutvikling). Så får jeg se om det går bedre med meg. Ønsk meg lykke til i min vei mot et nytt og forhåpentligvis bedre liv... God natt karer, jeg har 8 timer skole i morgen så jeg må hvile... You're not alone. Du kan jo alltids be om to ukers ban som Oblivion gjorde Lykke til, lykke til til meg og etter sånn 10000 forsøk. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Når du blir stolt over at brukeren med mest innlegg på forumet som samtidig er i forumstyret bruker en avatar du har laget for han (bortsett fra selve bildet da). Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 .....Når du tror foreldrene dine er moderator. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 .....Når du tror foreldrene dine er moderator. HAHA Den lo jeg hardt av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 .....Når du tror foreldrene dine er moderator. HAHA Den lo jeg hardt av Du vet du henger for mye på diskusjon.no når du ler hardt av den vitsen der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ... når du tar med laptoppen på badet og poster derfra. *sitte i badekaret* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når du lager egen tråd om deg selv, om hvordan oppfattning folka på diskusjon.no har av deg. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når internett plutselig blir revet fra deg en kald vinterdag , og de neste 3 ukene består av ufrivillig forum detox. Eneste som står i hodet er og finne seg en pc med internett for og poste bare en post til, så er det slutt Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Når du lager egen tråd om deg selv, om hvordan oppfattning folka på diskusjon.no har av deg, og tvinger folk til å gjøre opp og si sin mening innen 72 timer. fixed *edit og etter den tråden har jeg faktisk fått en mening om L4r5! kreativ, morsom og kanskje litt selvopptatt! :!: Endret 6. februar 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ...når du jobber for å blokkere alt på routeren som kan minne om diskusjon eller lignende for å ikke bli fristet til å sitte enda lengre og kikke fordi du bare MÅ øve til prøve! *been there done that* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ... når du blir kåret til årets bruker! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Når du lovte moren din å øve til naturfagsprøve med en gang du kom hjem fra skolen klokka halv 12 og enda ikke har åpna boka Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) - Når du ser blått.. - Når du ser at du har siste post i alle topics - Når du skifter navn til Simen1 irl - Når du aldri ser skrivebordet ditt (deskop) Endret 13. februar 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Når du kjeder deg ihjel uten internett i 5 timer.. Benn there... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ... når du tar med laptoppen på badet og poster derfra. *sitte i badekaret* hardcore diskusjon.no-nerd Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Når du kjeder deg ihjel uten internett i 5 timer..Benn there... Mista du òg nettet i dag? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Når du kjeder deg ihjel uten internett i 5 timer..Benn there... Mista du òg nettet i dag? Jepp, Telenor leverer skikkelig turbo ADSL gitt.. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ...når du klarer og ha 145 innlegg i februar måned når du bare er 13 dager inn i måneden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ...når du klarer og ha 145 innlegg i februar måned når du bare er 13 dager inn i måneden. Du har gjort det? Verre om du opprettholder en 6.3 innlegg/daglig i 4 år *Skylde på WoW* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå