Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg veit hvor du bor Haha. Når du tagger diskusjon.no på t bane trikker. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ..Når man kjenner noen gjennom forumet eller har en msn adresse fra en på forumet Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når man blir kjent igjen på gata av en random bruker. Selv om man trodde man ikke kunne identifiseres under en stor boblejakke og lue. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ..Når man kjenner noen gjennom forumet. Yeey, da henger jegi kke her nok. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når man blir kjent igjen på gata av en random bruker. Selv om man trodde man ikke kunne identifiseres under en stor boblejakke og lue. Litt for aktiv i RPP? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når man blir kjent igjen på gata av en random bruker. Selv om man trodde man ikke kunne identifiseres under en stor boblejakke og lue. Litt for aktiv i RPP? Antagelig O:3. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ..Når man kjenner noen gjennom forumet. Yeey, da henger jegi kke her nok. Da henger jeg mer enn deg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 når man prøver og få frisørdamen som klipper deg inn på forumet... eller random folk man treffer gjennom telefonen på jobben Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ..Når man kjenner noen gjennom forumet eller har en msn adresse fra en på forumet Har plenty med msn-adresser fra forumfolk heg. Prater daglig med fleste og Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fra en? Jeg har messenger-adressen til flere enn jeg kan telle på fire hender. Mao henger jeg vist for mye på forumet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Æsj, snart 9000 innlegg. Please slett noen da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Æsj, snart 9000 innlegg.Please slett noen da Det du burde bekymre deg mest over er at over halvparten av innleggene dine er i WoW-kategorien. Det lover ikke bra. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Æsj, snart 9000 innlegg.Please slett noen da Det du burde bekymre deg mest over er at over halvparten av innleggene dine er i WoW-kategorien. Det lover ikke bra. Det som er enda mer bekymrende er at det er 4-5 måneder siden sist jeg spilte WoW. Jada, avhengig kid på crack og WoW lover lite bra. Bare vent til jeg får verdens herredømme. Da blir det bedre sakar! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det du burde bekymre deg mest over er at over halvparten av innleggene dine er i WoW-kategorien. Det lover ikke bra. Jeg har snart 3,5K innlegg, og jeg liker det ikke. Det sosiale livet mitt er dårlig, og 50% av fritiden min går til diskusjon.no Må finne på noe annet... Trening skader meg ikke... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Lol Jeg har fint sosialt liv for å si det sånn, og det er med 4100 poster Men jeg innrømmer at det går rundt 30 min til 2 timer på diskusjon hver dag. (som oftest 30 min, men det varierer mye) ...Men så har jeg 0 posts i Wow-delen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det du burde bekymre deg mest over er at over halvparten av innleggene dine er i WoW-kategorien. Det lover ikke bra. Jeg har snart 3,5K innlegg, og jeg liker det ikke. Det sosiale livet mitt er dårlig, og 50% av fritiden min går til diskusjon.no Må finne på noe annet... Trening skader meg ikke... K9z, si hadet siden ungdomsskolen. YEY... _Zeke, hadde jeg hatt 0 der hadde vi stilt likt Trøster meg med at det "bare" er par og førti prosent som er der, imotsetning til andre med 80 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 K9z, si hadet siden ungdomsskolen. YEY... Jeg vet det... Får rett og slett kutte ned på diskusjon.no og starte et mer sunt, og sosialt liv. Ikke at jeg er sosialt dum eller noe, men jeg er så lat når det gjelder alt. Venner, skole, trening, spising... ja alt... Får rett og slett skjerpe meg en gang for alle, og det startet i kveld med 30 min med styrketrening. Gud så deilig smerten var (ikke emo-greie, men heller muskelutvikling). Så får jeg se om det går bedre med meg. Ønsk meg lykke til i min vei mot et nytt og forhåpentligvis bedre liv... God natt karer, jeg har 8 timer skole i morgen så jeg må hvile... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når du har lest alle 12 sidene i denne tråden.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Når du har lest alle 12 sidene i denne tråden.. Les den her og, så vil du føle deg bedre Man er ikke fullverdig diskusjon.no medlem, før man har lest og opplevd den tråden. Det er en kult-tråd... Endret 7. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå