Sameboe Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Når du iriterer deg over at forumet ikke registrerer innlegg Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ... klokken er halv fem på natta og du poster på forumet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ... klokken er halv fem på natta og du poster på forumet. Skyldig Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Når du iriterer deg over at forumet ikke registrerer innlegg Ikke registrerer innlegg? Hvis du skriver i OT-delen blir de ikke registrert ... Edit: KristofferB: Vurderte å gjøre det, men satt heller og så film sammen med broderen. Lol, har ikke fått søvn på nesten 25 timer, hvordan i h****** skal jeg få med meg nyttåret om jeg sover? Er ikke trøtt akkurat nå, men kommer kanskje til å bli det om et par timer ... Endret 31. desember 2007 av überSviker Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ... Du sier "mulig vi kline vilt, hvem vet" og forventer at folk ler av det Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Haha, om jeg sier det sitatet, ler alle kameratene mine. Nesten alle i hvertfall. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du vet du henger mye på diskusjon.no, når du begynner å henge her på sjekkern også ;op Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Patience: Hvor er sjekkern? ... klokken er halv fem på natta og du poster på forumet. Skyldig Gjelder skyldig for hvert innlegg og hver dag? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor stakkars skyldige meg da Endret 2. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg tygger kork. Kewt, jeg henger for mye her. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 ... klokken er halv fem på natta og du poster på forumet. Hmm... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 ... klokken er halv fem på natta og du poster på forumet. Hmm... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 ... klokken er halv fem på natta og du poster på forumet. Hmm... Hmm indeed... Huff, så Rush Hour 3 nå og så er det tilbake hit Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Haha, om jeg sier det sitatet, ler alle kameratene mine. Nesten alle i hvertfall. .. Når man ljuger på forumet for å få opp post-count? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Når man er brukermoderator og henger på forumet klokken 5 om natta. Endret 2. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Når man ikke har lagt seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Når du stalker andre brukere. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Når du stalker andre brukere. Jeg antar at du ikke hinter til deg selv? Fra spøk til revolver. Jeg antar man sitter for mye på diskusjon.no når forumingen begynner å gå utover andre aktiviteter. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Når du stalker andre brukere. Var det deg!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå