tradhtare Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Tenkte vi kunne skrive inn forskjellige sånne her. Gjerne faktiske erfaringer :!: Kom på ideen når jeg skrev "diskusjon" i passordruta,når jeg skulle logge på. Så mitt bidrag blir da: (Du vet du henger for mye på diskusjon.no når) du skriver "diskusjon" i passordfeltet. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 ... du svarer på slike tråder. ... innleggtelleren din er høyere enn verdien av datamaskinen din. ... du synes epostvarslingssystemet for en forumkategori er unødvendig ettersom du allerede har funnet tråden før eposten når deg. ... du umiddelbart vet kallenavnet til en bruker kun ved å se deres avatar. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 artig er da vel noen flere som er litt oppfinnsomme en torsdagskveld? ...du sitter for å svare på en sånn tråd i stedet for å kjøre og kjøpe kebab Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 ..når du er hos frisøren og tenker på filmen til cun. Skjedde med meg i dag. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 ... "Vis nye poster"-linken ligger på Top10 i Opera (eller er den mest besøkte sida di hver eneste dag) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Når du lager slike tråder. WÆHÆHÆ det _må_ en slik post inn på førstesiden i alle slike tråder. Kan forøvrig legge til: - Når du bare føler deg hjemme i SO5 - Når folk i SO5 vet mer enn livet ditt enn vennene dine - Når.. errh.. du... har tatt tiden på hvor lenge du har vært inne og den viser.. 999 timer! DA har du hengt mye på diskusjon.no! oh oh oh - Når du føler at du har sett en kjendis når du f. eks ser LarsP, Simen1 og andre profilerte brukere på gaten. Endret 22. juni 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 - Når du føler at du har sett en kjendis når du f. eks ser LarsP, Simen1 og andre profilerte brukere på gaten. 6363424[/snapback] *k9z* Du vet du henger for mye på diskusjon.no når du føler at du er på besøk med noen når du er oppe og spiser middag. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 ...du vil velge "klikkbare smileyer" i en face2facesamtale :!: Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 ... "Vis nye poster"-linken ligger på Top10 i Opera (eller er den mest besøkte sida di hver eneste dag) 6362820[/snapback] Når du har mine innlegg som startside. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 når du kan alle smily-kodene i hodet Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 når du kan alle smily-kodene i hodet 6366095[/snapback] Jeg har dem på MSN Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Naar du leier pc i Hellas for aa vaere her. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 ..når du får dagens nyheter på "Nye poster" istedenfor vg.no eller dagbladet. ..når du spør "hva var innlegget mitt i siste samtale?" ..når du spør brukerne hvordan det gikk på forrige prøve.. ..når du refererer til HW.no i samtaler (jeg gjør det ) Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg har dem på MSN 6366586[/snapback] Jeg og... Og når du føler at du ønsker å trykk "Rediger innlegg" når du har sagt noe dumt til noen. (Egen erfaring med dette) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Når du blir helt sykelig opptatt av ordelingsfeil! Når du bryr deg mer om hvitost/gulost-debatten enn fotball vm og irak-krigen til sammen! Når du har sykelig lyst på oyvind dahle i rosa tutu i stua di (selvom du ikke kjenner han) :errm: Når du forsøker å rapportere klassekamerater som sier dumme ting fordi de er offtopic. Når du får lyst å drepe alle østlendinger grunnet HVEM-syndromet. Når du lager en starwarskid-versjon av Marius E sin triksefilm og legger ut på youtube Når du vil ha simen1 som pastor på ditt nettbryllup på Eyeball chat. Når du ikke gidder å hente mer cola. Endret 23. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Når du blir helt sykelig opptatt av ordelingsfeil! Såpass mye grove orddelinger jeg ser her, irriterer jeg meg fort grønn over det, ja. ...du ubevisst går inn på SO og skriver et innlegg, gjerne om hva du gjør akkurat nå. (Zombie-modus) Endret 23. juni 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Når du lager en starwarskid-versjon av Marius E sin triksefilm og legger ut på youtube 6367322[/snapback] MERK! Det er ikke jeg, men vennene mine.. . Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Når du lager en starwarskid-versjon av Marius E sin triksefilm og legger ut på youtube og hevder at det er han og ler av han sammen med vennene dine. Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Når du lager en starwarskid-versjon av Marius E sin triksefilm og legger ut på youtube og hevder at det er han og ler av han sammen med vennene dine. 6367611[/snapback] Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 ... Når du er ute så tenker du på hva du skal skrive på forumet når du kommer hjem ... Du kan nicket på flere folk på forumet enn du kan på RL-folk .... Du føler at du har gjort en god dag med arbeid når du har postet mange poster på forumet. ... Når du får en varm og god følelse inni deg når folk skryter av noe du har gjort på forumet. ...Når du tar deg selv i å trykke febrilsk på F5 mens du venter på nye poster. Skyldig i alle over, kanskje ikke den med nick og navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå