napalm Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei, Jeg instalerte windows xp pro, men jeg får ikke instalert skjermdrivere...den vil ikke kjenne i gjen kortet mitt...Noen ideer? Kortet er et: Gainward GeForce3 Ti/500 128MB Lurer på om de har noe med disse filene å gjøre. Xp klarte ikke å finne dem på cd'en under instalasjonen og dermed fikk jeg ikke instalert disse. CYCLAD-z.inf CYCLAD-y.inf HEADSP~1.wmz MINIPL~1.wmz SV-262e1.png SV-262e3.png SV-262e4.png og til slutt: SUCATREG.exe Hva er disse filene til? Og fint hvis noen vet hvor jeg kan laste dem ned. Takker. Lenke til kommentar
Raga Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hvilke drivere? Gå til http://www.nvidia.com/ og last ned de nyeste driverne til XP. Kanskje det kan virke? Filene vet jeg ikke hva er til, men en liten søkerunde i google vil kanskje gi deg svaret. Lenke til kommentar
napalm Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Har prøvd google + +. Finner ingen ting. Har den nyeste detonator xp som driver, men som sagt funker den ikke. Lenke til kommentar
Raga Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Her er hva jeg pleier å gjøre når noe ikke fungerer. Gå til Min datamaskin, vis systeminformasjon, maskinvare, enhetsbehandling. Klikk på skjermkort og driver. Avinnstaller eventuellt driver, og restart maskinen. Vi har veldig likt setup, men akkurat skjermkortet mitt har jeg ikke hatt problemer med. Ta en tur til Hardware.no og skjekk ut skjermkort-forumet. Kanskje mer hjelp å få der. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Høres ut som cd'en er mos! Prøv å installer windass me en annen cd for alt skal gå av seg selv egentlig, uten at man manulet må installere drivere! Om driverne funker fint o.s.v er en annen sak, men winxp skal i hvertfall finne alle kortene og sånt! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Han bruker sikkert ikke CD-en siden han lastet ned de nyeste detonator driverene. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ok! Men da må man si hvilken cd man ikke fant filene på! For meg hørtes det ut som om maskina ikka klarte å installere filene under windows installeringen og DA er det mulig at windows cd'en er mos! Eller er det filene på driver cd'en du meiner? I'm confused :???: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå