Gå til innhold

Canon 30D Pris kraftig ned idag (22/06-2006)

Anbefalte innlegg

Tenkte bare a opplyse om at prisen pa canon 30d gjekk ned fra 10110 til 8951 idag.

Har selv siklet lenge etter dette kameraet.

Prissekning pa 1159 kr

:)

Dette er med EF-S 18-55MM F/3.5-5.6.

10110 var uten!

Edit:Endret topic

Endret av vpaulsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prisguiden er nok ikke oppdatert med DAGENS priser.  Prisen var 8951 og litt over I GÅR da jeg siklet litt.  Nå ser det ut som det er litt for sent å bestille.

6367882[/snapback]

Nei det er nok bare snakk om butikker som spesialiserer seg på bedriftskunder og derfor har pris uten moms som standardvisning. Dette har prisguiden blitt lurt av mange ganger før og det er forsåvidt ikke noe nytt.

Endret av modin
Lenke til kommentar

Selv om Leif har vært på besøk, så måtte de levert varen til den prisen. Hvis prisen er innenfor rimelighetens grenser, så må de levere (på tross av feilprising). Feilen må nemlig være så grov at folk skjønner at det er feil, før de kan pårope seg skrivefeil i annonseteksten. Hadde de tilbudt varen til halv pris, så kunne de forlangt at du skulle visst bedre.

Lenke til kommentar

Tja.

De aller fleste butikker, både nett og fysiske, har et forbehold mot skriveleifer (se under betingelser eller les liten skrift i tilbudsavisene fra f.eks Elkjøp eller Lefdal). På fotodotno var det en som kjøpte 30D på "billigsalg" forrige dagen. Den ble kansellert pga. feil på prisfilen fra Canon (ifølge nettstedet).

Lenke til kommentar

Surt dette med nedsetting av priser... Kjøpte km 5d til 5999 og neste uke kosta den 4999 surt!... Handle hos Lefdal når du kan for der får du prisgaranti dvs. hvis du finner det kjøpte produktet billigere innen 30dager får du prisdifferansen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Handle hos Lefdal når du kan for der får du prisgaranti dvs. hvis du finner det kjøpte produktet billigere innen 30dager får du prisdifferansen.

Trodde Lefdal hadde sluttet med dette. Har spurt i flere Lefdal butikker, og da har de sagt at de måtte stoppe med dette pga. klager til Konkurransetilsynet.

Lenke til kommentar
Handle hos Lefdal når du kan for der får du prisgaranti dvs. hvis du finner det kjøpte produktet billigere innen 30dager får du prisdifferansen.

Trodde Lefdal hadde sluttet med dette. Har spurt i flere Lefdal butikker, og da har de sagt at de måtte stoppe med dette pga. klager til Konkurransetilsynet.

6374963[/snapback]

Det er noe de må si pga. forbrukerombudet (eller var det rådet, samme det), men har du et konkret produkt som de selger dyrere enn andre så får du differansen tilbake. Jeg synes faktisk det var en fordel med prisgarantien hos Lefdal, utnyttet det mang en gang :). For de mindre prisbevisste så er det jo det samme. Husker jeg fikk min Creative Zen Micro for 1470kr pga. prisgarantien, da Lefdal solgte den for 2400kr og billigset på nett var et stykke under 2000kr.

Telcontar

Lenke til kommentar
Det er noe de må si pga. forbrukerombudet (eller var det rådet, samme det), men har du et konkret produkt som de selger dyrere enn andre så får du differansen tilbake. Jeg synes faktisk det var en fordel med prisgarantien hos Lefdal, utnyttet det mang en gang . For de mindre prisbevisste så er det jo det samme. Husker jeg fikk min Creative Zen Micro for 1470kr pga. prisgarantien, da Lefdal solgte den for 2400kr og billigset på nett var et stykke under 2000kr.

Spørs om det går idag. Prøvde å prute (mot pris på Elkjøp) hos Lefdal Sandvika og Lefdal Alnabru, uten å vinne gehør. Dette er prisen sa de, og anbefalte meg dermed å handle på Elkjøp (skulle ha platetopp og komfyr). Prisgarantien etc. var historie sa de (i Sandvika sjekket de med avdelingsleder).

Lenke til kommentar

Spørs om det går idag. Prøvde å prute (mot pris på Elkjøp) hos Lefdal Sandvika og Lefdal Alnabru, uten å vinne gehør. Dette er prisen sa de, og anbefalte meg dermed å handle på Elkjøp (skulle ha platetopp og komfyr). Prisgarantien etc. var historie sa de (i Sandvika sjekket de med avdelingsleder).

Elkjøp i Drammen har vel annen politikk på det, de gir differansen tilbake til kunden. Nå er vel Elkjøp i Drammen en franchice, mens den i Sandvika er heleid av Elkjøp konsernet.

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...