mads182 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Nei, det synes jeg overhodet ikke. Hvorfor skal en 240 se ut som en japansk rånerbil fra midten av 90'tallet!? FEIL FEIL FEIL! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det er jo hver sin smak, personlig synes jeg Volvo 240 ser direkte uspiselig ut helt original.. Vill tilføye att jeg er volvo entusiast, noe jeg har vert hele livet;) Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Er ikke glad i plast på 240 selv, liker disse Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ja, den var lekker.. Nei, volvo passer ikke med plast, men Gruppe A spoiler er jo bare ett must, sammen med felger og senking;) Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvorfor skifter du mening for hver setning du skriver? I sta var en med plastikk lekker... "Det er jo hver sin smak, personlig synes jeg Volvo 240 ser direkte uspiselig ut helt original.. Vill tilføye att jeg er volvo entusiast, noe jeg har vert hele livet;) " Hva er det du vil? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvis du tar det på den måten der kan jeg jo si att ingen av bilene over her er originale;) Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nei, men den ene bilen har kun felger og er senket, har enkle modifikasjoner som hvite blinklys. Ergo, den er ganske orginal. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har du aldrig mere enn 1 mening om noe du? Ting kan sees fra flere sider av saken, også når det gjelder biler.. 240`er kan se pene ut med plast og uten.. P.s, gidder ikke noe diskutering om dette, her komenterer vi workloggen ikke hverandre.. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Selvfølgelig kan du ha flere meninger om en sak, men du var ganske klar første gangen. :!: "Det er jo hver sin smak, personlig synes jeg Volvo 240 ser direkte uspiselig ut helt original.. " Men men, fin bil uansett! Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hatt bilen på EU kontroll, gikk ikke bra. Følgene feil 1.skiltlys venstre def.(fikset) 2.nærlys feil inst.(justere når det er litt mindre lyst) 2.fjernlys feil inst.(justere når det er litt mindre lyst) 2.Løs pyntelist. (skaffe clips hos volvo i morgen) 2.Bensinledning dårlig festet.(?? skal jeg feste den i lufta??) 2. co2 for høy( målt til 9,99 maks 3,5%) 1.Slakk i venstre hjullager 2.Trekker til venstere 2.Forstillingskontroll De tre siste ble fikset hos det samme verkstedet 30. sept i fjor,kun kjørt 5000km siden, skal klage på dette. De klarte bare å fikse 2 av 4 ting jeg ba om første gangen. Siste gangen jeg setter mine bein hos snap drive ( så jeg forrige gang også, men det var fattern som bestilte time der) Har fått byttet noen pakininger (eksos og innsug) Eksosanlegg Har også skaffet frontleppe Endret 13. juni 2007 av _Larsern_ Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Takk, har fått bilen igjennom Eu nå, Blir en liten service på bilen før ferien, kommer med noen bilder og litt info i morgen. Lenke til kommentar
daim Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) nice venter jeg Muli jeg ikke har lest så godt. men er det 3" anlegg på bilen? Endret 4. juli 2007 av daim Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Er nok vanlig eksos 2" Har ikke skjedd noe spennende på bilen i det siste, er jo så dårlig vær nå Men jeg har fått inn litt nye saker 12" Sub dynabel 9412 Dynabel 1702 Skal ikke inn før etter ferien topplokk volvo ventilhetter Byttet kjølevæske, er nok litt mye luft i systemet :S (dette er etter 2-3 min) Og endelig har fattern kjøpt seg volvo igjen (firma tralle) Båten skal jo også ha sin del av lønna Siste arbeidsdag før ferien i morgen GLEDER MEG Endret 5. juli 2007 av _Larsern_ Lenke til kommentar
daim Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 klarer du og vente med og sette inn anlegget til over ferien? :O har ikke klart det jeg nei =O (har du ikke noe r-sport trekk liggende da?) Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Har jo en 4 kanals forsterker i bilen nå + stereo i båten så jeg skal nok klare og vente. Har ikke no r-sport trekk, ønsker meg det da Lenke til kommentar
daim Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 hehe skal kjøpe meg r-sport trekk så fort jeg kommer over noe jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Følger alltid med på en 240 worklog Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Nå er den ferien over,.4 uker med ikke fult så bra vær, første uka på jobb har det vært knall vær selvfølgelig. Heldivis jobber jeg i den klamme 25 grader+ ,ingen ventilasjon og ingen vinduer kjellern på the big thing så jeg slipper å se det fine været. Har gjort litt etter ferien, men er nå raka for cash og det er 3 uker til lønn, fjærnet hele det helvetes EGR systemet. nyere toppdeksel Ny vannpumpe og litt farge Ønskelig senk Så i stad at det ene motorfeste er kaputt blir byttet senest i slutten av neste uke, hakke spenn til suppe så gidder ikke stresse med det. Dra heller på hytta å drækkar og bader i god været. Så denne i sommer Har fått sansen for denne fronten, får se om jeg ikke får tak i en 244 med denne fronten i vinter og bygger turbobil:D Endret 9. august 2007 av _Larsern_ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvor skaffet du de ventilhetene og prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå