_Larsern_ Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) VOLVO 240GLE 1988 Bilen ble kjøpt søndag 18/06-06 Hjemme i oslo. Bilen 1988 240 GLE 188021KM b230k 116 hk 5.trinns kasse senket soltak Planer Fjerne rust Hvite blink rundt helebilen Volvo org. klokke Sorte/hvite lister over lysene Ny grill (?) Sentrallås Sub Små fix på motoren Felger +++++ (Ny motor ? B230FT??) Flere bilder og opptateringer kommer når det slutter å regne i Oslo Larsern Endret 22. mai 2007 av _Larsern_ Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvorfor sorte lister? Bilen er jo hvit. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg ville fjernet volvo merket frame å fiksa en fet grill Du burde også kjøpe hvite øye-lokk det ser sykt fett ut da Endret 22. juni 2006 av Rockna Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Sier noe m hvite lister, kansje farge toppen av grillen og listene hvite, resten av grillen sort Hvis jeg fjerner volvo merket, ser man fremdels sukket etter det,blir nok ny grill etter sommeren en gang. Endret 22. juni 2006 av _Larsern_ Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvorfor sorte lister? Bilen er jo hvit. Har du sett på min, som også er hvit? Svart og hvitt er to fine kontraster, så det tar seg veldig bra ut. Så svarte lister er noe du burde gå for. Ellers, grattis med fin bil! Gleder meg til å se videre ting! og hvit er jo så fin farge, da.. Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Litt jobb i helgen. Ble hvite lister og hvit topp på grillen,resten sort. Volvo emble er inne for en overhaling Litt farge forskjell ble det da Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hehe, det blir alltid fargeforskjell Dra på Volvo å handle rektig farge att.. Men det er artig å se noen gjøre noe annerledes enn andre.. Jeg vurderte selv å lakkere mine lister hvite.. Men gikk til slutt for svart, for å få den nydelige turbo-looken, som passer veldig bra på våres hvite biler.. Men hvorfor ikke lakkere hele ramma til grillen hvit? Sett flere somhar gjort det, og det gjør seg.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 kult at du går litt bort ifra det som er vanlig, men hadde vært artig å sett hvordan grillen hadde sett ut med helt hvit ramme... Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Blæ dagens eu-kontroll gikk rett at helvete, må bytte skiver rundt om + dempere (Hadde planer om å fikse dette etter sommerferien, ikke 4 dager før ) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Du har sladdet skiltet ditt ser jeg, men utifra det jeg kan tyde så er siste tallet 5, så da har du ut juni måned på deg til å fikse det før avskilting, eller er det juli som gjelder? Skivene, er de for tynnslitte eller? Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Skal ha nye sportsdempere og fjærer, er det noen forhandlere som anbefales? fått tilbud 4 stk bilstein sportsdempre og lesjøfors 35mm fjærer til 6275.- Drar nå på ferie og nye opptateringer kommer etter en etterlengtet ferie Endret 9. juli 2006 av _Larsern_ Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Kommet hjem fra ferie og startet jobben med og bytte bremseskiver og klosser. Fjærer og dempere bak: Første gang jeg bytter dempere og fjærer, ganske enkelt selve byttingen.Men det er alt det andre som lager problemer Sentalås foran er på plass: Mangler en spesiell ringnøkkel (som må lånes eller spes bestilles) for å skifte dempere foran. Larsern Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvorfor står så mange ute i gata å jobber på bilen sin? Fin jobb, none the less, de skivene der er det ikke rart at ikke gikk igjennom eu-kontrollen da. Si ifra om du finner på en lur måte å montere sentrallåsen bak da.. Har satt inn foran selv, men lurer litt på hvor jeg skal montere den bak. Selve motoren altså. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 kjøpte du dempera på bcb? hvordan bilstein dempere er det? Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Si ifra om du finner på en lur måte å montere sentrallåsen bak da.. Har satt inn foran selv, men lurer litt på hvor jeg skal montere den bak. Selve motoren altså. 6622802[/snapback] Har satt sentrallåsen i orginal hullene på dørene,bak og foran. Fått låne garasje nå kjøpte du dempera på bcb? hvordan bilstein dempere er det? 6625125[/snapback] Kjøpte dem hos jacobs auto supply i oslo, det er bilstein sport`s dempere Endret 7. august 2006 av _Larsern_ Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Åååh faen _Larsen_, er det der du har satt den ja! Tenkte vel på det jeg og, men trodde at det ville bli en for lang lengde for motorn å dra staget, slik at den ikke ville klare det.. Men da skal jeg prøve å sette mine der og. Er det orginal sentrallås du har? Jeg har uorginal med fjernkontroll.. Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Er det orginal sentrallås du har? Jeg har uorginal med fjernkontroll.. 6632444[/snapback] Har også uorginal, men den passer 100% Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er det orginal sentrallås du har? Jeg har uorginal med fjernkontroll.. 6632444[/snapback] Har også uorginal, men den passer 100% 6634778[/snapback] Aha aha, det er fett. Nå har jeg nettopp tatt å lagt opp ledningene mine til bakdørene.. Skal få tak i noen lange pinner i morra, så monterer jeg servoene og vi er igang! Takk til deg som la ut litt bilder.. Sparte døra mi for mye skjæring Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Går sakte her nå, har vert på eu-etterkontroll og firehjulskontroll. Men ettersom senking er en 2 er feil, får jeg ikke kjøre før senkingen er godkjent. Og i Oslo var det tidligste en gang i oktober , har fått time 12/09-06 i frederikstad. Skal uansett på volvo street meet 1 sep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå