tomin Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 under normal surfing musikk og filvisning så funker det ok , men med engang jeg starter spill så går den rett opp til 100 % , har tatt virus scan og adware , reinstalert xp pro xp 3500 ati x 850xt skjermkort nye drivere er også innstalert Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 start task manger å se hva som bruker så mye resurser også tar du et google søk.... Lenke til kommentar
tomin Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 start task manger å se hva som bruker så mye resurser også tar du et google søk.... 6362448[/snapback] det er spillene som bruker 100% Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Spel skal bruke 100% av prosessoren, dette fordi det skal kunne yte best mogleg. Dette er faktum hos alle. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 jepp, at ett spill bruker 100% av CPU er helt normalt.. selv for gamle spill som f.eks. CS 1.6 på en helt ny maskin (vel, 100% av en kjerne på dual(core) maskiner da..) Det er helt normalt og ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) trodde trådstarter mente at maskinen ble treg etter kjøring av et spill. da er det ofte tredje parts programvare som følger med som på en eller annen måte tar alt. har hatt noen "problemer" med det selv men jeg ser ingen endring i prosess bruk på mitt system uansett hva jeg setter i gang da. eller slutter spillet/programmet å bruke CPU resurser når jeg legger det ned? Endret 22. juni 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå