sogveg Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hey, jeg gamer counter strike source.. og i den siste tiden har jeg syke fpsdrop i hver kamp... Har som regel mellom 70 og 100.. men den droppes ned til 7-15... Dere som spiller cs:s eller cs her forstår sikkert at dette er så og si umuligt ^^ Er som å game i slow motion.. Hvis noen kunne hjelpt meg med dette problemet hadde jeg blitt utrolg glad.. Maskinen min er ram 512 mb harddisk 160 gb Hovedkort Gigabyte Skjermkort ATI radeon x850xt Lydkort AC97 Lenke til kommentar
sycho Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Du har litt lite ram. Kjøp en lik 512mb brikke til, så skal det nok gå som smurt Sjekk varme og! Endret 22. juni 2006 av sycho Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 enig at ram er lite, men det skal ikke fororsake slike dropp, men du kan prøve å sette ned all grafikk og se hva som skjer, derretter øke grafikken helt til du er fornøyd. du burde også ta diskopprydning, disk defragmentering, spyware og virus sjekk. Lenke til kommentar
sogveg Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 enig at ram er lite, men det skal ikke fororsake slike dropp, men du kan prøve å sette ned all grafikk og se hva som skjer, derretter øke grafikken helt til du er fornøyd. du burde også ta diskopprydning, disk defragmentering, spyware og virus sjekk. 6362302[/snapback] Støvsugde cpu vifta og nå går alt for fult igjen ;D ellrs takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå