CellularDude Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Når jeg slår av min E70 fortsetter tastaturlyset å lyse. Det skjer dersom det er påslått når jeg slår av telefonen. Telefonen har en lyssensor som deaktiverer tastaturlyset dersom det er god belysning, og aktiverer det kun dersom det er dårlig belysning. Dersom tastaturet ikke lyser når jeg slår av telefonen, oppstår ikke problemet. Har allerede byttet telefonen i en ny E70, men samme problem her også. Prøvde for sikkerhets skyld den nye i butikken, og da virket det fint, men etter å ha synkronisert den med Outlook og satt den opp med Bluetooth, var det samme problem som på den jeg leverte tilbake. Jeg har hatt mange telefoner, men aldri opplevd lignende. Lyset slås ikke av før jeg tar ut batteriet. Telefonen har Symbian 60 operativsystem, uten at det burde ha noe å si. Det er vel ikke meningen at det skal være slik? Andre som har opplevd dette med E70? Ellers liker jeg telefonen veldig bra, spesielt det utbrettbare tastaturet og skjermen. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 En bekjent har en E70, og hans tlf er ikke sånn. Og det skal jo ikke være slik som du forklarer her. Det må være noe galt med telefonen. Dra tilbake til butikken og forklar problemet nok en gang. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Dersom feilen har oppstått på to telefoner, ser jeg for meg to muligheter: 1. SW-feil. 2. SW-feil som skyldes oppsettet du gjør på telefonen. Likefult SW-feil, som må rapporteres til Nokia og rettes i neste SW. -snubbel Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Dersom feilen har oppstått på to telefoner, ser jeg for meg to muligheter: 1. SW-feil. 2. SW-feil som skyldes oppsettet du gjør på telefonen. Likefult SW-feil, som må rapporteres til Nokia og rettes i neste SW. -snubbel 6363324[/snapback] Kan nok stemme bra. Hvis dette rapporteres til nokia, og de retter opp, kan du kanskje leve med det til nyeste SW kommer ut, og deretter for oppgradert telefonen din? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Dersom feilen har oppstått på to telefoner, ser jeg for meg to muligheter: 1. SW-feil. 2. SW-feil som skyldes oppsettet du gjør på telefonen. Likefult SW-feil, som må rapporteres til Nokia og rettes i neste SW. -snubbel 6363324[/snapback] Kan nok stemme bra. Hvis dette rapporteres til nokia, og de retter opp, kan du kanskje leve med det til nyeste SW kommer ut, og deretter for oppgradert telefonen din? 6363862[/snapback] Det er jo til å leve med, men dersom jeg skulle solgt den, burde jeg jo absolutt opplyst om denne mangelen, og kanskje ikke fått like mye for den, som dersom den var feilfri. Jeg akter ikke å levere den inn til oppgradering og vente 3-4 uker. Jeg leverte den tilbake til butikken, og fikk ut en Nokia 6233. Så får vi se om det endelig ordner seg. På 3 uker har jeg hatt 5 nokiamobiler! 1 stk 6280 (byttet gr. feil) 1 stk 6280 (byttet i annen modell, gr. feil) 1 stk E70 (byttet gr. feil) 1 stk E70 (byttet i annen modell, gr. feil) 1 stk 6233 Er det mulig?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå