Kaste Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hei. tenger hjelp! har formatert pcen min, men når jeg skal skrive inn produktnøkkelen min kommer det opp at den er ugyldig:S det er windows xp pro sp2, det fungerte på den andre pcen. dette er en laptop som Home Edition fulgte med til, har dette noe å si? takker for svar! Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 kan du ikke installere Home edition igjen da? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei! Ofte fungérer serialene bare på en type cder, for eksempel vil ofte samme serial ikke fungére på SP1 og SP2 av Home. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 ...men når jeg skal skrive inn produktnøkkelen min kommer det opp at den er ugyldig:det er windows xp pro sp2, det fungerte på den andre pcen. 6362113[/snapback] Lisensen (og product key) gjelder bare på en maskin. Forøvrigt er det forskjellig nøkkel på XP Pro og XP Home. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei! Ofte fungérer serialene bare på en type cder, for eksempel vil ofte samme serial ikke fungére på SP1 og SP2 av Home. Hilsen, efikkan. 6365169[/snapback] OT: Det der var ditt innlegg nr 13000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå