Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk min W810i i posten i dag, og stusser fælt over hvor standbyklokka er. Hvis jeg legger fra meg telefonen går skjermen bare i svart etter kort tid(uten klokke?).. Må jeg endre på noen innstillinger, finnes det ingen standbyklokke, er det noe galt med min modell?

Takknemlig for hjelp..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må jeg endre på noen innstillinger, finnes det ingen standbyklokke, er det noe galt med min modell?

6521184[/snapback]

Du kan få opp standbyklokken ved å trykke på "Play/Pause" knappen på siden av telefonen...da vises den i ca. 5 sek før den forsvinner igjen.

Lenke til kommentar
Må jeg endre på noen innstillinger, finnes det ingen standbyklokke, er det noe galt med min modell?

6521184[/snapback]

Du kan få opp standbyklokken ved å trykke på "Play/Pause" knappen på siden av telefonen...da vises den i ca. 5 sek før den forsvinner igjen.

6521455[/snapback]

Aha! Så det skal vanligvis ikke være noen klokke i displayet når telefonen ligger ifred? Jeg var bekymret for at det var noe galt med min.. ;)

Nå ble jeg lettet. Og opplyst. Genialt system, egentlig. TAKK! =)

Endret av lelle
Lenke til kommentar

6521184[/snapback]

6521455[/snapback]

Walkman knappen fungere tilsvarende!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hmm - går det an å få den til å vises konstant?

6524909[/snapback]

Det går vel ikke på noen mobiler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hmm - går det an å få den til å vises konstant?

6524909[/snapback]

Det går vel ikke på noen mobiler.

6525116[/snapback]

Vises den ikke hele tiden på både K750 og W800 blandt annet da?

6525383[/snapback]

Tror ikke det. Husker ikke at den viste hele tiden på min K750i. Det må jo trekke usannsynlig mye batteri.

Lenke til kommentar

SE burde ha tenkt på en liten lampe eller to over eller under selve displayet.

F.eks. to små lamper der den ene har et trykt meldingsikon ved siden av og den andre lampen har et telefonrørikon.

Så kan lampen lyse eller blinke når melding er mottatt, eller det er et ubesvart anrop.

Da slipper man å stadig måtte trykke på noen taster for å se om skjermen viser en ny melding.

Lenke til kommentar
Jeg kan snakke i flere timer, men vet ikke om jeg klarer å snakke i 8 timer. Grunnen til at batteritiden er litt laveren enn på vanlige telefoner er pga EDGE. Hvis man spiller av musikk varer batteriet veldig lenge og det er jo positivt.

6519217[/snapback]

Hmm. Men det er slik at batteriet ikke er optimalt før etter 5-6 ladinger eller noe, eh? For jeg synes det har blitt litt bedre ;)

Ellers så skal det være noen sparetips har jeg hørt... som å skru ned styrken på lyset på telefonen eller noe sånt... har folk forslag? Ikke at detta er superviktig, men alle bekker små osv. I enjoy a full battery :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men det er slik at batteriet ikke er optimalt før etter 5-6 ladinger eller noe, eh? For jeg synes det har blitt litt bedre ;)

6528263[/snapback]

Nei, det skal egentlig ikke være sånn.

Lenke til kommentar

Mobilen støtter ikke OGG, nei. Men jeg synes SE burde legge inn støtte for det, hehe... :D

Noen som vet hva som er fikset/lagt til/endret i den nyeste firmwaren (R4DB005)? Har ikke merket noen forskjell siden forrige versjon så langt selv.

Har forsåvidt hatt et problem med den tidligere firmware-versjonen (ikke R4DB005) som var installert på mobilen da jeg kjøpte den. Har lastet ned over 50 spill til den og etterhvert som jeg har skaffet nye så har jeg flyttet dem over på minnekortet for å spare plass. Jeg er ikke sikker på eksakt hvor mange spill jeg hadde på minnekortet da det skjedde, men på et punkt så fikk jeg beskjed om at flyttingen hadde feilet. Kortet var langt fra fullt, så det var noe annet som var årsaken, men jeg vet ikke hva. Dersom kun spillet som feilet flyttingen hadde vært "dødt" i etterkant hadde det ikke vært så ille, men av en eller annen grunn hadde det i tillegg tatt med seg et annet spill i samme slengen. Disse vises nå som minnekort-ikon med en rød strek over. Ingen av de to kan startes eller flyttes, kun slettes. Bare for å være sikker flyttet jeg et spill til over, og nok et spill døde som følge av dette. Når jeg har tenkt over saken så er det faktisk de 2 første spillene jeg flyttet til kortet som har "dødd", så hvis det er en begrensning på spillmappen på lik linje med andre mapper (f.eks. bildemapper "tåler" tilsynelatende kun 333 bilder av gangen) burde SE ha opplyst om dette i forkant - og mer enn noe annet burde også mobilen sagt ifra FØR den ødela media for 40+ kroner...

Ellers er dette en utrolig bra mobil, men det at jeg mista spill for rundt 150 kroner gjør meg litt sur.

Lenke til kommentar

Noen fler som opplever at batteridekselet knirker fryktelig? Hører det spesiellt når jeg skriver sms. Generellt så knirker tlf. litt her og der igrunn. Ikke noen stor plage for meg, men lurte på om flere har det sånn. Ellers må dette være den beste tlf. jeg har hatt til nå, eneste jeg savner er Symbian ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...