bidz Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 En annen ting, er det noe med at man ikke kan fjerne SIM-kortet når man ikke har i minnebrikken eller noe i den duren...? Eller er det bare at man skal slå av telefonen før man fjerner minnekortet (og SIM, sef)? Var en tegning som framkalte noen forvirringer i dette hodet 6446190[/snapback] Du kan fint ta ut minnekortet mens telefonen er på. Telefonen støtter hot-swap helt fint. Du trenger også den adapteren til minnekortlesere stort sett. Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 W810i er kåret til beste underholdningsmobil av hjemmepc. Ønskre meg denne selv, men jeg har desverre kjøpt z530i istedet. Er fornøyd med den, bare litt for dårlig kamera Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ok (hånda i været) Spørsmål: Kan man endre navn på Artist og Sang osv. inne på selve mobilen? Eller må man gjøre det FØR man laster over filene (evt. i det programmet som fulgte med?) Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hmm, har dette problemet selv med min z530i, men jeg tror ikke det går ann å gjøre fra mobilen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg har vært strålende fornøyd med den... Frem til i dag. Mobilen frøys plutselig, og når jeg tar ut batteriet og setter i dette igjen for å starte den på nytt, fryser den etter ~5 sek. Jeg er så forbanna nå... Dette skal bare -IKKE- SKJE! >_< Tips noen? Drar på ferie om 11 timer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Min mobil har også frøset til et par ganger, men jeg bryr meg ikke. Er bare å vente litt, så kommer den seg. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Vel, du hadde vel brydd deg du også, om den fortsatte å fryse morran etter ^^ Urk, nå må jeg låne en sliten Nokia av pappa i ferien =/ Lenke til kommentar
Varani Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 pain ; Jeg vet hvordan du har det. Enda jeg har ikke en SE W810, men vet hvor surt det er at mobilen fryser og fucker seg når man skal dra på ferie, og må låne en sucky tlf av foreldre som mener den er helt i orden (den gamle dritten). Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Min z530i har en tendens til å fryse også. Jeg må ta ut batteriet, starte på nytt og derretter vente lenge før jeg får taste inn pinkoden. Og etter dette er den ganske treg. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg hadde tenk å kjøpe denne telefonen, men så kjøpte moren min den telefonen. Eid 6438974[/snapback] Du vet at du har lov til å ha samme telefon som moren din? Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 går det ann å skifte ifra rutenett til "nokia" meny visning? Eventuelt hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
samari Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 hmm... Angående batteri deksel? Har fått d opp engang... Er det noe triks får å åpne? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg hadde tenk å kjøpe denne telefonen, men så kjøpte moren min den telefonen. Eid 6438974[/snapback] Du vet at du har lov til å ha samme telefon som moren din? 6450440[/snapback] Do not say such a thing! Lenke til kommentar
MacHines Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Er det nokon som veit om W810i funkar med 4 og 8 GB memorystick pro duo? Snakka med ein forandlar om dette, men ho var ikkje sikker... Ho meinte iallefall at telefonen kom til å bli treig med så stort minnekort. Nokre som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Spørsmål: Hvor lenge skal mobilen stå på lading første gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Spørsmål: Hvor lenge skal mobilen stå på lading første gang? 6466479[/snapback] Lad den helt opp, så kobler du fra laderen og lar den ligge noen timer. Det har ingen hensikt å la den lade i mangfoldige timer, ettersom strømtilførselen stanser etter batteriet er fulladet. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Spørsmål: Hvor lenge skal mobilen stå på lading første gang? 6466479[/snapback] Les bruksanvisningen. Står klart og tydelig der; Lad telefonen i 2,5 timer eller til batteriet er full-ladet. Tullet om at en skal lade i 12-24 timer på første lading er bare det - tull (på dagens mobiltelefoner/batteri). Når skal forhandlerne oppdatere seg?! Endret 10. juli 2006 av bidz Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Les bruksanvisningen. Står klart og tydelig der; Lad telefonen i 2,5 timer eller til batteriet er full-ladet. Men gjelder det første gang da? Ringte til Elkjøp i dag for å spørre om et par ting, og nevnte dette. Fikk beskjed om at telefonen skulle lades i 16 timer.... Lenke til kommentar
may86 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 et lite tips vet ikke om dere vet om det.. men når man hører på musikk så kan man skippe ved å holde volum tastene INNE. jeg syntes dette er veldig fint så slipper jeg å skru av tastelåsen. Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har det selv på min z530i, ganske smart Men når de først holder på kunne de f.eks. dobbeltklikk opp og ned at man kunne pause musikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå