hernil Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) du har kommet borti knappen som heter trådet oppe i høyre hjørne. under knappene svar nå og nytt emne. trykk på standard så skal det bli normalt igjen. Endret 21. mars 2007 av hernil Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ok, takk for hjelpa! Men litt off-topic her, hvorfor har forumet blitt så rart til meg? På Explorer er forumet som det alltid har vært, men på Firefox (som jeg bruker som standard) ligger innleggene som ei liste. Jeg må trykke på det innlegget jeg har lyst til å lese for å kunne se hele innlegget. 8202736[/snapback] På toppen av forumet ser du at du har tre valg: Trådet · [ Standard ] · Lineær+ Tipper det hos deg står på Trådet. Trykk på standard for å få det normalt. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Beklager bryet, men jeg finner ikke "standard"-knappen dere snakker om. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Øverst til høyre på siden. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har nå klaget/skjelt ut SE Norge for at man ikke kan kjøpe løse "silikon"-puter til headsettet.... De sa at man kan bestille nye puter via "Teleservice" (kundeservice over tlf?).. Jeg skal få noen nye uten kostnader Lenke til kommentar
tjada Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har nå klaget/skjelt ut SE Norge for at man ikke kan kjøpe løse "silikon"-puter til headsettet.... De sa at man kan bestille nye puter via "Teleservice" (kundeservice over tlf?).. Jeg skal få noen nye uten kostnader 8306709[/snapback] Ja det der er en håpløs sak. Jeg kjøpte meg headsett til slutt. Men flott å vite at man faktisk kan få fatt på de da! Takk for at du la ut denne Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Min w800i er operatørlåst lurer på hvor jeg kan finne kode? (gratis) , send pm hvis det er uønsklig med link her. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 du skal kunne få linken gratis fra operatøren din. (se her.) ellers kan du jo sende mobilen til unlock.no koster 200-lappen + porto. er forøvrig feilpostet (hvis det ikke har sneket seg en leif hos deg) W800i tråden er her. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvilke bit rates o.l. skal jeg ha på .mp4 filmer på w810i? Med dette oppsettet så hakker bildet veldig mye, men lyden er fin: Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 apropos mp4 filer, er det bare jeg som sliter med at mp4 filene jeg legger inn blir spilt av som lyd? Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) jeg lurer på hva slags program jeg kan bruke for å oppgradere/oppdatere firmwaren til min w810i , jeg har lastaned siste versjonen men får ikke åpna den hverken på pc eller tlf , mangler et program.. hjelp ? Endret 23. mai 2007 av xox Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 jeg lurer på hva slags program jeg kan bruke for å oppgradere/oppdatere firmwaren til min w810i , jeg har lastaned siste versjonen men får ikke åpna den hverken på pc eller tlf , mangler et program.. hjelp ? 8681728[/snapback] Du bruker vel ikke Windows Vista? Det støttes ikke ennå (sonyericsson.com/vista). Hvis ikke er det bare å laste ned det som kalles "Sony Ericssons oppdateringstjeneste" fra sonyericsson.com/support) og følge instruksjonene. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 apropos mp4 filer, er det bare jeg som sliter med at mp4 filene jeg legger inn blir spilt av som lyd? 8674978[/snapback] Fungerer ikke oppdateringstjenesten på elefonen heller? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Oppgraderte firmware via USB kabelen, men nå har jeg mistet alle språkene, har bare engelsk igjen, noen som har opplevd lignende? Eller har et løsningsforslag? Prøvd å oppgradere igjen flere ganger til ingen nytte. 6621626[/snapback] Har ikke orket å lese igjennom alle innleggene her, men kan opplyse om at jeg hadde samme problemet med kun engelsk språk etter SEUS oppdatering. Tenkte jeg skulle teste igjen i dag (leeeeenge siden jeg sist oppgraderte). Fikk ikke andre valg enn "Europe 4", men etter oppgraderingen i dag er norsk språk (m.fl.) endelig tilbake i telefonen! Så anbefaler folk som er låst med engelsk språk om å prøve å oppgradere igjen! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har søkt litt i tråden her, men finner ikke noe særlig. Hvordan setter jeg opp EDGE slik at jeg får internett på den bærbare pcen min, når jeg er steder uten annen dekning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå