hernil Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 nå vet jeg ikke om du prøver å sende fra den "innebygde" mail-klienten på mobilen, men her er i hvert fall et JAVA program du kan bruke. vet ikke akkurat hvor du laster ned, men du finner det sikkert et sted på siden. lykke til! Lenke til kommentar
valentino Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja. Jeg bruker den innebygde mail-klienten på mobilen. Har søkt litt og hjelpen var ikke så langt unna. Problemet lå i at jeg manglet 2 sertifikater. Nermere bestemt: Equifax_Secure_Certificate_Authority_DER.cer ThawtePremiumServerCA.cer Info hentet fra Kvakksalveren i dette og dette innlegget. Han sier også at begge sertifikatene følger med WindowsXP De inneholder følgende budskap: I windowsXP gå på alternativer for internett - innhold - sertifikater - klarerte rotsertifikater - trykk på riktig sertifikat - eksporter - neste. Så velger du "DER" - neste - angir et filnavn. Deretter må disse sendes til telefonen og bli installert der. For å sende sertifikatene til mobilen brukte jeg USB kabel og MyPhoneExplorer. Telefonen min var i telefonmodus, ikke filoverføringsmodus. Deretter gikk jeg på "filer" i programmet og valgte "last opp filer" knappen fra verktøylinja. Når jeg da sende sertifikatene til mobilen fikk jeg spørsmål om de skulle installeres. Håper dette hjelper andre. Lenke til kommentar
tinatobb Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Får ein større batteri til en W810I?.Har nå 700ma.Og i tillfelle hvor. Lenke til kommentar
thunea Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg sliter med å koble mobilens BT mot PC. Det går greit mot andre mobiler men mot PC er det en hard kamp hver gang. Takknemmelig for hints. Lenke til kommentar
CyPrEzZ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 min w810i er jeg veldig fornøyd med, jeg har mista den i ett glass vann og den funker helt fint enda. Det eneste probleme jeg fikk var att den ikke ville slå seg på før 6timer etter. Ett problem med w810i er att hvis du mister den i bakken eller noe lignende detter minnekorte veldig lett ut. men er kjempe fornøyd med tlf`n ellers, har ikke hatt noen andre problemer. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ett problem med w810i er att hvis du mister den i bakken eller noe lignende detter minnekorte veldig lett ut. men så er den ikke lagd for å dette i bakken heller. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg sliter med å koble mobilens BT mot PC. Det går greit mot andre mobiler men mot PC er det en hard kamp hver gang. Takknemmelig for hints. 7975585[/snapback] Det er lettere for folk å hjelpe deg dersom du beskriver problemet litt i detalj. Hva består problemet i? Finner ikke telefonen og PCen hverandre hver gang? Får du koblet til men får ikke tilgang? Mister du tilkoblingen plutselig? Hvilket program bruker du på PCen for å jobbe opp mot telefonen? Har du samme problemet dersom du bruker USB kabelen som fulgte med? Hva prøver du å gjøre når du får problemer? Lenke til kommentar
thunea Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 BT enhetene finner ikke hverandre uten tweaking. Jeg må starte/stenge software og hardware før jeg plutselig får napp og enhetene kan fungere sammen. Bruker en integrert BT i en relativt ny IBM laptop. USB kabelen virker som den skal. Softwaren er SE PC Suite 1.30.55 IBM med BT virker utmerket mot mange andre BT enheter, deriblant en Nokia 6125. Har noen slitt med det samme ? Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Er det noen som vet om en gratis måte å "debrande" telefonen, slik at jeg kan få brukt flash menyene? Det er forøvrig netcom branding. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Vurderer å kjøpe W810i nå, men en ting jeg lurer på. Støtter W810i å ha "custum" sms-lyder? Slik at en kan bruke egne mp3 filer som sms-ringetoner? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det er ingen problem å skifte meldingsvarselet på denne telefonen. Har selv forandret til en mp3 fil. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Sony Ericsson Noen som har erfaringer og anbefaler dette? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Noen som har en link til hvor man kan kjøpe deksel? Har noen noen "puter" (det minste slaget) som jeg kan få (eller kjøpe.. men om du ikke bruker de alikevel.. ellernoe ).. Betaler selvsagt porto.. Også et spørsmål til: Kan man gjøre høytaleren helt lydløs på en måte? Irriterer meg når jeg er på skolen og headsettet går ut.. Og da kommer det musikk overalt Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Sony Ericsson Noen som har erfaringer og anbefaler dette? 8195199[/snapback] pleier å funke fett det. har riktignok bare oppdatert en gang. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Får man tak i "puter" til øreproppene til en billig penge noe sted? Før eller senere vil gummiringene nødvendigvis falle av, og det har også skjedd hos meg. Det fulgte med noen "reservedeler", men putene der er større og mindre, ikke i den "originale" størrelsen, som jeg vil ha. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Sony Ericsson Noen som har erfaringer og anbefaler dette? 8195199[/snapback] pleier å funke fett det. har riktignok bare oppdatert en gang. 8196480[/snapback] Man mister ingen data, nei? Og er det lurt å ta ut minnekortet for sikkerhets skyld? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 nei man mister (normalt) ikke data. du kan godt ta ut minnekortet før du oppdaterer hvis du vil være helt sikker. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Ok, takk for hjelpa! Men litt off-topic her, hvorfor har forumet blitt så rart til meg? På Explorer er forumet som det alltid har vært, men på Firefox (som jeg bruker som standard) ligger innleggene som ei liste. Jeg må trykke på det innlegget jeg har lyst til å lese for å kunne se hele innlegget. Endret 21. mars 2007 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå