Capo Crimini Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 80kr for et nytt headset var da ikke så ille. Jeg ble fortalt 300-500kr for det headsettet som følger med telefonen. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Man kan alltids kjøpe øreplugger av annet fabrikat, og ta gummiproppene derfra. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Men jeg trenger de minste putene.. Vet ikke om de følger med på eBay.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kanskje noen andre her ikke bruker de minste og er villige til å gi/selge de til deg? Selv har jeg mistet en av de miste proppene to ganger, og da er jo headset'et ubrukelig. Men heldigvis har de bare falt av i vesken slik at jeg har funnet de igjen der senere. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, kanskje det.. Er noen villige til å selge det minste settet til meg? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Ja, kanskje det.. Er noen villige til å selge det minste settet til meg? 7193565[/snapback] Har 2 par i hvert fall av de minste putene som jeg ikke trenger, Jeg kan sikkert sende de i en konvolutt til deg hvis du vil ha de. De er ikke brukt. PM meg hvis du er interessert. Ikke tenkt på betaling, skal heller betale for det frimerket det koster. Endret 31. oktober 2006 av Xpi Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 PM sendt.. Tusen takk Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Herregud den oppdateringen var dritt.. Ikke noe nyttig, og 50 kr fattigere.. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Herregud den oppdateringen var dritt.. Ikke noe nyttig, og 50 kr fattigere.. 7217940[/snapback] Hvilke ting har du merket at ble forandret? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Herregud den oppdateringen var dritt.. Ikke noe nyttig, og 50 kr fattigere.. 7217940[/snapback] Hvilke ting har du merket at ble forandret? 7218301[/snapback] Absolutt ingenting.. Ganske bra valuta for penga, hva? 50 kr mot ikkenoe Om det er noen forandringer er de i allefall ikke så veldig store.. Har ikke merka noe Endret 5. november 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er det mulig å vise klokka på skjermen på denne i det hele tatt? Tenker i standby modus.... Savner den funksjonen Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Trykk på walkman knappen så kommer klokken frem Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jaja, i 3 sekunder ja. Vil ha som på min gamle W550 der klokka alltid var på. Men denne skjermen her er jo kølsvart... Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Herregud den oppdateringen var dritt.. Ikke noe nyttig, og 50 kr fattigere.. 7217940[/snapback] Hvilke ting har du merket at ble forandret? 7218301[/snapback] Jeg har ikke peiling på hva de har fikset, men én ting de IKKE fikset, som jeg kanskje synes er den mest åpenbare feilen, er at lyden for innkommende meldinger og samtaler ikke spilles av i øretelefonene. Ellers synes jeg lyden i radioen er merkbart høyere enn i mp3-spilleren. Ellers har jeg ingenting å utsette på telefonen. -A Lenke til kommentar
Popper Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er det noen som har funnet noen måter å sortere album rett på telefonen? Hvis jeg overfører et helt album, med id3-tag og filnavn som begge indikerer rekkefølgen til sangene, til telefonen så vil den ikke spille sangene i rett tilfelle. Den eneste måten å få tlf til å spille låtene i rett rekkefølge er å legge dem inn på telefonen i motsatt rekkefølge, altså starte med siste låt på albumet og fortsette til jeg kommer til første. Det må vel være meningen at telefonen skal kunne sortere etter id3-tag rekkefølgen. Er det andre som plages av piping i radioen? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Flott.. Jeg løper ned til bussen idag, og den delen av headsettet som skal i øre (ikke den som alle må ha, som skal i telefonen) flyr til helvete.. Ikke finner jeg den igjen, og bussen kom.. Edit: En nabo fant det Endret 8. november 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
ErikW810i Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har ikke peiling på hva de har fikset, men én ting de IKKE fikset, som jeg kanskje synes er den mest åpenbare feilen, er at lyden for innkommende meldinger og samtaler ikke spilles av i øretelefonene. Ellers synes jeg lyden i radioen er merkbart høyere enn i mp3-spilleren. Ellers har jeg ingenting å utsette på telefonen. -A 7236127[/snapback] Har du på lydløs dinger det i hodetelefonene da.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Lurer på noe om w810i:går det an å skifte deksel på disse telefonene? Isåfall, hvordan? PD Lenke til kommentar
x-nils Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har riktig nok ikke prøvd dette selv (ennå, skal se om jeg får tid ikveld), men dette er oppsettet for gmail: Incoming Mail (POP3) Server - requires SSL: pop.gmail.com Use SSL: Yes Port: 995 Outgoing Mail (SMTP) Server - requires TLS: smtp.gmail.com (use authentication) Use Authentication: Yes Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL) Port: 465 or 587 Account Name: your Gmail username (including '@gmail.com') Email Address: your full Gmail email address ([email protected]) Password: your Gmail password 6648148[/snapback] Jeg har prøvd det... Får uansett ikke til å sende epost ut. 6653130[/snapback] Jeg får til å motta og sende epost fra gmail med dette oppsettet Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Går det an å legge inn en videospiller på w810i så det går an å spole raskere i videoene? Spolinga er ekstremt irriterende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå