Axl@hw Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Heeehaaa! Nå funker det. Jeg fikk tilsendt innstillingene som det står du bare behøver i spesielle tilfeller, under "Andre tjenester -> instillinger for telenor internett", da fikk jeg en profil på mobilen som heter Telenor Internett. Den driver og installerer nå. Yay! Takker. -A Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hvordan fjerne "Entry" på høyretasten? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Da må du oppdatere telefonen. Gjøres via Unlockshop.no eller lignende. EDIT: Kort sagt. Endret 20. oktober 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Da må du oppdatere telefonen.Gjøres via Unlockshop.no eller lignende. EDIT: Kort sagt. 7112442[/snapback] thanx Går ikke ant å fjerne den foreløpig ifølge nettsida.. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg bruker motivet "Orbit" som layout. Da slipper man ihvertfall å se den stygge entrygreia Lenke til kommentar
philip Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har fått tak i et memory stick pro duo 4gb. MEN når jeg er ferdig å overføre mp3-albummene er det bare ca. 1 og et halvt album på telefonen. Det står at det er masse ledig plass enda. Har formatert kortet flere ganger, med samme resultat. Overfører filer og det tar laaaang tid, men når jeg skal gå inn på telefonen er de sporløst forsvunnet. Noen tips? Er minnekortet ødelagt? Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg prøver å kjøre update service programmet til SE, da får jeg feilmeldingen "Could not locate a Java Virtual Machine". Jeg har nyeste versjon, 1.5.0 update 6, så jeg ser ikke helt problemet... Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei, går det ann å gjøre sånn at telefonen blir HELT sletta, sånn at den er sånn som den var første gang jeg slo den på? At alle spillene og ringetonene osv. kommer tilbake? Takker for svar Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Er noe slettet, så er det slettet. Du kan jo alltids prøve et gjenopprettingsprogram på minnekortet (via PC). Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du kan vel gjenopprette fabrikkinnstillinger for å få den tilbake slik den var da du kjøpte den. Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gjelder kun instillingene, man får ikke tilbake ringetoner, bilder osv som er slettet. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Ok, er det da altså INGEN mulighet for å få telefonen til å være sånn som når jeg kjøpte den? F.eks. å "konfigurere" mobilen, som man gjør med pc'en liksom? Takk for alle svar Endret 23. oktober 2006 av SRT-10 Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Få tak i en person med telefonens innhold fortsatt intakt og kopier fra vedkommende. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har alt det tullet som fulgte med på telefonen, det eneste jeg ikke har er spillene, så er det mulig å laste de ned fra et sted, prøvde Sony Ericsson's side, men fant ikke de som fulgte med... Noen som vet hvor man får skaffa de fra? Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har de to spillene på telefonen. Er det mulig å få dem ut på PCen? Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Noen som har lyst til å si litt mer om hva som er nytt på den siste firmwaren? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Trenger virkelig nye "puter" til de ørepluggene.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 hva er det som egentlig er de "store" forskjellene i den nye programvaren? har merket at lyset ikke blinker lenger når du har på lommelykt eller kameralys lenger og det er jo bra! men jeg savner muligheten til å kunne starte og stoppe musikken i walkman modus med knappen på sida og tastlås på. er det noen flere forskjeller som dere har merket? Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Trenger virkelig nye "puter" til de ørepluggene.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? 7165188[/snapback] Hørte fra en kompis de kan skaffes på ebay- og er svindyre. Har ikke sjekket det opp selv. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Trenger virkelig nye "puter" til de ørepluggene.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? 7165188[/snapback] Hørte fra en kompis de kan skaffes på ebay- og er svindyre. Har ikke sjekket det opp selv. 7169478[/snapback] Så der istad, og et helt nytt headset (med alt) koster rundt 80 kr.. Men tenkte bare på puter.. Hva skal jeg søke på da? Dør her.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå