Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer

Anbefalte innlegg

Pfff.. sliter litt nå folkens. Har nettopp fått w810 i. Men virker som jeg har klart å få dekselet til å sitte fast? Kanskje jeg klarte å ikke plassere SIM-kortet riktig da jeg i all hast skulle få prøve telefonen? Uansett sitter det veldig hardt fast.. Noen som har noe tips for hva jeg skal gjøre? Fortrinnsvis tips som ikke ødelegger hele skiten, that is.

6405352[/snapback]

det sitter veldig hardt fast mitt og, men det går til slutt, trykk ned logoen og skyv :)

6405394[/snapback]

Jepp. Fikk litt panikk der. Det viste seg at simkortet sto feil plassert. Jeg hadde klart å plassere det oppå de metalgreiene ^^ Litt for ivrig til å komme i gang med ny mob gitt. Fikk dekselet av med brutal skyving etter å ha varmet den opp med hårføner.

6405497[/snapback]

supert :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen

Har akkurat kjøpt meg en W810i, virker som en kjempetelefon, men er ikke noen STOR oppgradering fra w800i da... Men den ser jo litt smoothere ut :)

det jeg lurte på var om noen viste hvor jeg kan finner noen themes til w810i ?

Takk på forhånd :cool:

Lenke til kommentar

Har nettopp fått W810 og synes info'en om oppdatering av firmware var forvirrende.

I følge SE's norske hjemmesider skal det være et valg på "Innstillinger"

-->"Generelt" --> "Oppdater", eller noe sånt.

Jeg har i hvertfall ikke et slikt valg på min telefon...

Noen som kan opplyse meg om dette?

Lenke til kommentar

Har nå hatt W810i en ukes tid, og er kjempefornøyd. Men det er to ting som irriterer meg litt med den, og det er det at når jeg mottar samtaler eller meldinger mens jeg bruker walkman funksjonen (med headset) så ringer det ikke i selve headsettet, musikken blir bare muta mens det ringer i telefon speakern. Dvs. en vet aldri om en får melding eller om det ringer med mindre man har på veldig høyt volum osv (headsettet blokkere jo ut _alt_ av støy omtrent, så det er vanskelig å høre ringelyden selv om telefonen ligger i lomma).

På K700i f.eks. så ringte det i selve headsettet også (og meldingslyd), mens i W810i blir det bare helt stille.

Ellers en knakende bra telefon!

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Lder telefonen når den er koblet til pc via usb?

6417719[/snapback]

Ja det gjør den, du kan velge mellom å ha den i filoverføringsmodus eller å ha den i telefonmodus når den er koblet til USB-kabel så da kan du bruke den som lader hvis du har glemt laderen en gang du er et sted med data. :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt W810i'en min siden påsketider nå, og er strålende fornøyd. -MEN; i den siste tiden har batterikapasiteten blitt redusert dramatisk.. Et eksempel; i går kveld var telefonen så å si helt utlada. Satte den på lading før jeg la meg (og ja; sjekka at den lada!), og i dagtidlig var batteriintikatoren på topp. Hørte på litt musikk på vei til jobb (ca. 30 minutter), og da jeg var framme og skulle skru av musikken så jeg til min forergrelse at batterinivået sto på rødt... Synes dette er skikkelig dårlig. Har vært rimelig nøye med å unngå "flekklading" også... Noen andre som har samme problemer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis ikke batteritiden er tilnærmet det som er opplyst av SE, så har du vel garanti i 6 md på batteri? Klattlading, eller flekklading som du kaller det, er ikke skadelig for batteriet.

Lenke til kommentar
Går det ann å bruke vanlig memory stick, memory stick duo, eller MÅ man bruke memory stick duo pro? Hva er i så fall forskjellen? Ser at Memstick duo pro er ganske dyr...

6437155[/snapback]

du må bruke memorystick duo ja...denne er mindre enn vanlig memory stick...

koster ikke så fælt mye, sjekk prisguiden på hw.no, fikk 2 gb til 7-800 kr på nett

-TJ

Lenke til kommentar

Da har jeg fått min telefon!! :dribble: Riktig så lekker er den! Nå ligger den og lader så fint på gulvet mitt. Har lest instruksjonsboka nå (ja, jeg bruker gjøre sånt) og gleder meg bare til å gå løs og taste i vei!

Så langt er jo alt i orden da :p

Jeg spurte på lengden på ledningen her oppe, og skjønte hvorfor ingen svarte, for den er jo laa-a-a-aaang!! Anne <-- fornøyd

En ting bare... det følger med en sånn minnekortadapter. Hva er det man trenger den til? Er det om man kjøper ekstrautstyr til pc'en som tar den adapteren?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En ting bare... det følger med en sånn minnekortadapter. Hva er det man trenger den til? Er det om man kjøper ekstrautstyr til pc'en som tar den adapteren?

6446042[/snapback]

Den er for kortlesere, evt andre Sony-produkter som bruker den utformingen på minnebrikken som feks et videokamera.

Lenke til kommentar

6446042[/snapback]

Den er for kortlesere, evt andre Sony-produkter som bruker den utformingen på minnebrikken som feks et videokamera.

6446092[/snapback]

Okidok, regna med det var noe sånt :)

En annen ting, er det noe med at man ikke kan fjerne SIM-kortet når man ikke har i minnebrikken eller noe i den duren...? Eller er det bare at man skal slå av telefonen før man fjerner minnekortet (og SIM, sef)? Var en tegning som framkalte noen forvirringer i dette hodet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...