Mr.Anki Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 hvor kan jeg finne ut hvor mange meldinger jeg har på telefonen? 6818547[/snapback] Telle di Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Husk at telefonen tillater maks 2GB minnekort. 6820039[/snapback] Er du sikker på det? Jeg hadde tenkt å kjøpe 4gb-kort, har du noen kilde på at det ikke kan brukes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg fikk min W810i i går og er meget fornøyd. Ingen problemer til nå og den funker som en drøm. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Husk at telefonen tillater maks 2GB minnekort. 6820039[/snapback] Er du sikker på det? Jeg hadde tenkt å kjøpe 4gb-kort, har du noen kilde på at det ikke kan brukes? 6832584[/snapback] Jepp, har lest det på SE sine egen sider. link Hva er den maksimale kapasiteten for Memory Stick Duo™ som støttes av telefonen?Den maksimale kapasiteten for Memory Stick Duo™ som støttes av telefonen, er 2 GB. Endret 9. september 2006 av Normand Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Damn! Veldig upraktisk og drive å skifte minnekort... Kanskje jeg må kjøpe ny iPod likevel. Det var jo det jeg prøvde å unngå ved å kjøpe walkman telefon Edit: Googla litt med noen andre søkeord, og fant denne tråden: http://www.expansys.com/forumthread.asp?co...29336&thread=86 Virker som om noen har fått 4gb til å fungere, men en isolert tråd på et forum jeg aldri har hørt om er ikke nok til å få meg til å kjøpe nytt minnekort med en gang. Endret 9. september 2006 av tofagerl Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Synes 2gig er mer enn nok. Bruker hovedsaklig en dedikert mp3-spiller pga eget batteri, og størrelse. Forbausende god lyd i telefonen da. Faktisk bedre enn i min Asono AB600. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har ikke så god råd for tiden... Blir minst et år til jeg kan begynne å kjøpe gadgets igjen. Død over Lindorff osv... Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Til dere som har lyst på en litt mer stilren og fancy W810 så kan det hvite dekslet kjøpes her: http://cnn.cn/shop/sonyericsson-w810i-whit...sing-p-980.html Synes det var veldig fresht Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Til dere som har lyst på en litt mer stilren og fancy W810 så kan det hvite dekslet kjøpes her: http://cnn.cn/shop/sonyericsson-w810i-whit...sing-p-980.html Synes det var veldig fresht 6842020[/snapback] Mye av grunnen til at jeg kjøpte W810i var at jeg HATER fargen på W800. Synes W810i har utrolig fint design jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg visste ikke at det gikk ann å bette deksel på den telefonen jeg. Men hvis et sånn "inngrep" skal finne sted ryker vel garantien på stedet. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg visste ikke at det gikk ann å bette deksel på den telefonen jeg. Men hvis et sånn "inngrep" skal finne sted ryker vel garantien på stedet. 6842711[/snapback] Om du tar sjangsen selv og hiver deg over med skrujern, hehe. Men om du leverer den inn på et verksted eller en butikk som kan dette, så ryker ikke garantien nei. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har til dels irriterende problemer med Walkman funksjonen på telefonen jeg.. -den bytter sanger i tide og utide. Midt i sangene kan det bli stopp, og den endrer til en annen. -Det virker umulig å endre på spillelistene etter de er opprettet og fylt med sanger. Har prøvd å slette noen sanger x antall ganger, men de spilles fortsatt av neste gang jeg starter den samme spillelista. -finnes det en måte for å få meldingslyden til å IKKE kutte musikken? (bortsett fra å evnt å skru av lyd på meldinger i det hele tatt. vet ikke om dette funker heller da, for har ikke prøvd. men kjedelig å måtte gå inn å endre mld lyd hver gang jeg bruker walkman funksjonen. ) Ehh det var vel det jeg kom på akkurat nå. Fler som har vært borte i dette? Har også slitt litt med tregt kamera, men tror dette bedret seg ved forrige FW update. Ellers er telefonen grei den. Den henger seg ofte og er til tider sykt treg, men inntil det motsatte er bevist så skylder jeg mye av dette på Entry funksjonen. (forbannet være ) Lenke til kommentar
EssoW810i Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei, får min W810i i dag..Håper jeg. Har bestilt fra Elkjøp uten abb. Vil jeg da ikke få Entry eller noe annet drit? Har fra før en T630 som er stappa med Entry tull. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei, får min W810i i dag..Håper jeg. Har bestilt fra Elkjøp uten abb. Vil jeg da ikke få Entry eller noe annet drit? Har fra før en T630 som er stappa med Entry tull. 6866863[/snapback] nei det får du ikke! jeg sier bare lykke til... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Så lenge man kjøper et uoriginalt deksel, så vil garantien ryke, uavhengig om hvem som setter på dekselet. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Noen som vet om man kan justere volumet på telefonen. Selvsagt andre steder enn på siden, rett og slett at telefonen kan spille høyere! Edit-mener selvfølgelig walkman funksjonen! Endret 16. september 2006 av js79 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 noen som vet om noen bra sider med layout's til telefonen ?(helst gratis) mvh anki Lenke til kommentar
EssoW810i Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) noen som vet om noen bra sider med layout's til telefonen ?(helst gratis) mvh anki 6879557[/snapback] www.myw810.lasyk.net er bra til gratis layouts. Noen som også opplever at batteriet nesten ikke tapper seg når man spiller musikk, men når man tar bilder eller bruker noen program, så sluker den strøm? Endret 17. september 2006 av EssoW810i Lenke til kommentar
Ayrton Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg lurte også på om min W810i støttet minnekort på 4GB, så jeg sendte en mail til "Sony Ericsson Call Center" Fikk svar om at den gjorde det, så nå sitter det et 4GB Sony kort i telefonen og det virker. Siden det kortet har FAT32, så støtter den sikker enda større kort? Lenke til kommentar
EssoW810i Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Noen som også opplever at batteriet nesten ikke tapper seg når man spiller musikk, men når man tar bilder eller bruker noen program, så sluker den strøm? 6879998[/snapback] Ingen som det samme skjer med? Endret 18. september 2006 av EssoW810i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå