Inc Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 jeg har den på meldingsvarseln nr6 og synes den er ganske høy.., vet ikke om det går ann å justere volumet, men det virker som den er ganske lav i menyen hvor en velger meldlyder. men jeg mottar en mld øker det liksom i styrker.. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hmm, rart. Når jeg velger meldingslyder i menyen, er lyden høyere enn "i bruk" Får sammenligne med noen på jobben, og vente på s/w- oppdatering eller noe. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 nå når jeg får mld så øker lyden raskt noen hakk idet mld lyden spilles av.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 du kan jo bruke andre lyder og sanger en de som ligger i menyen.. og hvis lyden justeres opp, med de to knappene på siden så får du høy mld lyd. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har prøvd det meste som er logisk å prøve, men meldingslyden er fortsatt lav. Det må være helt stille i rommet for at den kan høres. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Da må det være noe galt eller feil innstilt. Selv med standard mld tone hører jeg det med hørselvern når jeg jobber.. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Såpass ja. Da skal jeg få sammenlignet med andre. Lenke til kommentar
Kjeksmannen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 har den minijack?? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Min har også veldig lav meldingslyd. Et annet problem er at når jeg hører på mp3, kommer det ingen meldingslyd når jeg mottar melding i det hele tatt, verken i telefonen eller i øreproppene. Men musikken stopper da opp, heldigvis, så jeg får det med meg. Jeg synes begge disse feilene er merkelige - og irriterende. Håper de blir rettet opp i neste software (jeg har den nyeste nå). Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fant en finfin side med ringetoner, wallpapers, themes osv: http://www.myw810.lasyk.net Jeg kan ikke se at det har noe å si for bildekvaliteten, men på et aller annet vis har jeg greid å slite bort det jeg tror må være en tynn film som dekker glasset foran kameralinsa. I midten, hvor det har blitt slitt, er glasset helt klart, mens det rundt kantene har et blåskjær. Anywho, så lenge jeg ikke kan se at bildene er mindre skarpe gir jeg beng -A Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Ahh deilig! Kjøpte meg 810i i dag, 2700 ga jeg for den i butikken Hvor mye koseter det for en minnebrikke 512mb? Endret 1. september 2006 av Kverkulf Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hmm, det skal følge en med mobilen når du kjøper den. Hvis ikke, så får du det til rundt 300 spenn. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hmm, det skal følge en med mobilen når du kjøper den. Hvis ikke, så får du det til rundt 300 spenn. 6786641[/snapback] Hmm her følgte det bare med en memory stick duo adapter, det er vel ikke no minnekort... Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Mitt minnekort satt i telefonen. Har du sjekket der? Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Se der ja, minnekortet lå inni der ja :!: ...en liten flause av meg:P Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Se der ja, minnekortet lå inni der ja :!: ...en liten flause av meg:P 6787668[/snapback] eh.. liten? Stor vil jeg si. Hva om du hadde løpt til butikken, kjøpt ett kort og funnet ut at du allerede haddet ett idet du åpner dekselet : HAhah, veldig bra. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Se der ja, minnekortet lå inni der ja :!: ...en liten flause av meg:P 6787668[/snapback] eh.. liten? Stor vil jeg si. Hva om du hadde løpt til butikken, kjøpt ett kort og funnet ut at du allerede haddet ett idet du åpner dekselet : HAhah, veldig bra. 6788674[/snapback] Jaja, men uansett har jeg tenkt og kjøpe et større enn 512mb. 512 er jo "ingenting" i forhold til hva du får kjøpt Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Har dere tips om hvor man kan kjøpe rimelige minnekort? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 hvor kan jeg finne ut hvor mange meldinger jeg har på telefonen? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har dere tips om hvor man kan kjøpe rimelige minnekort? 6812924[/snapback] For eksempel her Husk at telefonen tillater maks 2GB minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå