jorg Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Hei, jeg bestilte denne telefonen fra tele2 i går, regner med jeg får det på torsdag-fredag. Men, #1. hvor mange timer skal batteriet lade seg? #2. gjør det noe om jeg bruker telefonen samtidig som den lader seg? Vær så snill, ikke svar hvis du ikke har kunnskap/erfaring og vet hva du snakker om, innen dette teamaet. På forhånd takk;D Og forresten, hva er det tele2 har lagt på av slags sperre? Hva er deaktivert? hva er flash menyer? hvor irriterende er det, og går det ann å leve med det?;P Endret 11. august 2006 av jorg Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Må jeg aktivere EDGE da?? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei, jeg bestilte denne telefonen fra tele2 i går, regner med jeg får det på torsdag-fredag. Men, #1. hvor mange timer skal batteriet lade seg? #2. gjør det noe om jeg bruker telefonen samtidig som den lader seg? Vær så snill, ikke svar hvis du ikke har kunnskap/erfaring og vet hva du snakker om, innen dette teamaet. På forhånd takk;D Og forresten, hva er det tele2 har lagt på av slags sperre? Hva er deaktivert? hva er flash menyer? hvor irriterende er det, og går det ann å leve med det?;P 6656378[/snapback] Jeg fikk vite at jeg kunne bruke telefonen med en gang, da det var litt batteritid på den, så bruke den fult ut, lade helt til batteriet er oppladet (ca 2,5t), og så bruke/lade den som jeg vil. Men pass på at du ikke kobler den til Pc'en før du har lada den helt ut første gang, da vil den nemlig lades. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Må jeg aktivere EDGE da?? 6656429[/snapback] Går det an å deaktivere EDGE? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har bestilt denne telefonen fra tele2.no. Vil jeg få med noen begrensninger? Hva kan jeg i såfall gjøre med dette? Vil jo ha animerte temaer, etc. 6656064[/snapback] Og forresten, hva er det tele2 har lagt på av slags sperre?Hva er deaktivert? hva er flash menyer? hvor irriterende er det, og går det ann å leve med det?;P 6656378[/snapback] Noen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har bestilt denne telefonen fra tele2.no. Vil jeg få med noen begrensninger? Hva kan jeg i såfall gjøre med dette? Vil jo ha animerte temaer, etc. 6656064[/snapback] Og forresten, hva er det tele2 har lagt på av slags sperre?Hva er deaktivert? hva er flash menyer? hvor irriterende er det, og går det ann å leve med det?;P 6656378[/snapback] Noen som kan svare på dette? 6659738[/snapback] http://www.unlock.no/modules.php?name=Down...op=getit&lid=44 Video. Nå har jeg fått telefonen min, bare få ordna paypal ^^ Lenke til kommentar
jorg Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Bundy Er det bare utseendemessige som forandres? Eller forandres verktøy/batteri levetid/kamera osv? Finnes det en update eller crack som fikser dette? skjønner ikke hva de som har satt op denne låsen tenker med... Idiotisk.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Menyene er treigere med det faenskapet fra netcom.. Også har du masse snarveier til netcom på telefonen, telefonen blir jo handikappa, flash menyene blir borte osv. Jeg skulle ordne meg paypal, også finner jeg ikke det fordømte kortet mitt! Endret 12. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
jorg Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 hmm, jeg får tele2 da. Vet ikke hva forskjellen er? Finnes det ikke noe opplåsningskode elns som fjerner denne driten? Som kanskje tele2 og operatørene gir ut senere. Hvis vi klager noK;P Lenke til kommentar
AshNebus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Er formatert memory stick bare 468mb? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Alle sier at telefonen blir begrenset med Telenor og Netcom. Gjelder det også for tele2-mobiler? Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Prøver å få sendt epost (har gmailkonto og chess abo.)fra mobilen. Får følgende feilmelding: TLS/SSL serversertifikat er ikke godkjent av kjent myndighet. Kontakt epostleverandøren. Noen som vet hva som kan være galt? Har fulgt automatoppsettet til netcom, og sending av epost fungerer. 6647809[/snapback] Les denne og det forrige innlegget mitt samt diverse andre innlegg i tråden så burde det jo hjelpe på Alle sier at telefonen blir begrenset med Telenor og Netcom. Gjelder det også for tele2-mobiler? .. og dersom det gjelder for tele2, hva med dem som har en slik telefon og bytter fra Chess til Tele2, vil det da legge seg inn altmulig dritt og lort? Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Må jeg aktivere EDGE da?? 6656429[/snapback] Går det an å deaktivere EDGE? 6658022[/snapback] Aner ikke, jeg spør jo... Noen som vet hva som kan være galt da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvordan aktiverer jeg at USB mode gjelder på memory sticken, og ikke bare telefonen selv? Er jo idiotisk å legge inn musikk også flytte manuelt. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Molde har Edge jo... stort sett hele Norge har d(bebyggde) 6656233[/snapback] Dette er riktig for telenor som har oppgradert så å si alle sine sendere med EDGE. Netcom derimot har langt igjen for full dekning. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Alle sier at telefonen blir begrenset med Telenor og Netcom. Gjelder det også for tele2-mobiler?.. og dersom det gjelder for tele2, hva med dem som har en slik telefon og bytter fra Chess til Tele2, vil det da legge seg inn altmulig dritt og lort? 6661452[/snapback] Er det ingen som har kjøpt telefonen sin gjennom Tele2 som kan si om den er begrenset? Lenke til kommentar
laroys Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Alle sier at telefonen blir begrenset med Telenor og Netcom. Gjelder det også for tele2-mobiler?.. og dersom det gjelder for tele2, hva med dem som har en slik telefon og bytter fra Chess til Tele2, vil det da legge seg inn altmulig dritt og lort? 6661452[/snapback] Er det ingen som har kjøpt telefonen sin gjennom Tele2 som kan si om den er begrenset? 6666034[/snapback] Kjøpte min telefon på Elkjøp og den er låst til Tele2 og har flashmenyen fjernet. I tillegg finner jeg ikke Oppdateringstjenesten under "Settings". "Mine venner"-programmet finner jeg heller ikke, men om det er noe tap eller ei er usikkert. Lenke til kommentar
samari Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Alle sier at telefonen blir begrenset med Telenor og Netcom. Gjelder det også for tele2-mobiler?.. og dersom det gjelder for tele2, hva med dem som har en slik telefon og bytter fra Chess til Tele2, vil det da legge seg inn altmulig dritt og lort? 6661452[/snapback] Er det ingen som har kjøpt telefonen sin gjennom Tele2 som kan si om den er begrenset? 6666034[/snapback] Kjøpte min telefon på Elkjøp og den er låst til Tele2 og har flashmenyen fjernet. I tillegg finner jeg ikke Oppdateringstjenesten under "Settings". "Mine venner"-programmet finner jeg heller ikke, men om det er noe tap eller ei er usikkert. 6666350[/snapback] Mine venner saken... ka e d? Kor finn i server adresse osv? Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Alle sier at telefonen blir begrenset med Telenor og Netcom. Gjelder det også for tele2-mobiler?.. og dersom det gjelder for tele2, hva med dem som har en slik telefon og bytter fra Chess til Tele2, vil det da legge seg inn altmulig dritt og lort? 6661452[/snapback] Er det ingen som har kjøpt telefonen sin gjennom Tele2 som kan si om den er begrenset? 6666034[/snapback] Kjøpte min telefon på Elkjøp og den er låst til Tele2 og har flashmenyen fjernet. I tillegg finner jeg ikke Oppdateringstjenesten under "Settings". "Mine venner"-programmet finner jeg heller ikke, men om det er noe tap eller ei er usikkert. 6666350[/snapback] Mine venner saken... ka e d? Kor finn i server adresse osv? 6667353[/snapback] tror den tråden her kan hjelpe hvis problemet fortsatt ikke er løst... ;D Off topic: er det noen her som har laget noen fete themes de vil dele?? jeg ble ferdig med mitt Windows Vista theme i stad ;D emilt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hvordan aktiverer jeg at USB mode gjelder på memory sticken, og ikke bare telefonen selv? Er jo idiotisk å legge inn musikk også flytte manuelt. 6664242[/snapback] Fant det ut, kommer opp som to partisjoner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå