Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tele2 har definetivt lagt på noe, en på jobben har Tele2 på sin w810i.

Hos han var det heller ikke oppdateringstjeneste under instillinger

og han har heller ikke flash aktivert.

Endret av guom
Lenke til kommentar
tele2 har definetivt lagt på noe, en på jobben har Tele2 på sin w810i.

Hos han var det heller ikke oppdateringstjeneste under instillinger

og han har heller ikke flash aktivert.

6646249[/snapback]

Håpløst :realmad: Kan de ikke bare holde fingrene unna!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Prøver å få sendt epost (har gmailkonto og chess abo.)fra mobilen.

Får følgende feilmelding: TLS/SSL serversertifikat er ikke godkjent av kjent myndighet. Kontakt epostleverandøren.

Noen som vet hva som kan være galt?

Har fulgt automatoppsettet til netcom, og sending av epost fungerer.

Lenke til kommentar

Jeg har riktig nok ikke prøvd dette selv (ennå, skal se om jeg får tid ikveld), men dette er oppsettet for gmail:

Incoming Mail (POP3) Server - requires SSL: pop.gmail.com

Use SSL: Yes

Port: 995

Outgoing Mail (SMTP) Server - requires TLS: smtp.gmail.com (use authentication)

Use Authentication: Yes

Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL)

Port: 465 or 587

Account Name: your Gmail username (including '@gmail.com')

Email Address: your full Gmail email address ([email protected])

Password: your Gmail password

Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd alt for å få sangene i riktig rekkefølge.. Lagt inn sangnummer, rippet rett inn osv..

Hvorfor i helvete skal dette være så veldig vanskelig? Burde da være en selvfølge..

6608907[/snapback]

Kommer litt ann på hvordan du sorterer av en eller anna grunn.

Når jeg går på Artister->Alle->Hvilket som helst album så sorterer den spor alfabetisk.

Hvis jeg går på Artister->Artist->AlbumX sorterer den albumet som det var orginalt

Lenke til kommentar

Jeg har W810i med telenor entry. Jeg lurer på om begrensningen i mobilen på å ikke få sende store bilder i beste kvalitet via MMS gjelder alle W810i, eller om det er noe Telenor har lagt inn i sine entry telefoner?

Jeg har brukt å sende MMS til e-post av og til og da vil jeg gjerne slippe å redusere bildekavilteten og størrelsen.

For man kan da sende MMSer på 300 kb hos telenor ?

Lenke til kommentar
Jeg har W810i med telenor entry. Jeg lurer på om begrensningen i mobilen på å ikke få sende store bilder i beste kvalitet via MMS gjelder alle W810i, eller om det er noe Telenor har lagt inn i sine entry telefoner?

Jeg har brukt å sende MMS til e-post av og til og da vil jeg gjerne slippe å redusere bildekavilteten og størrelsen.

For man kan da sende MMSer på 300 kb hos telenor ?

6649694[/snapback]

MMS har vel maxgrense 66kb elrns overallt vel?

Men hvorfor ikke sende som epost?

Lenke til kommentar

Syntes MMS har vært greit, vet ikke hva en slik "stor" fil vil koste som mobil e-post?

66 kb kan ikke være grensen på MMS, har sendt 120 kb før.

Dette er snakk om å av og til sende bilder når man er på farten, så mottakeren kan få en spontan bildehilsen på sin mail der og da.

Lenke til kommentar
Jeg har riktig nok ikke prøvd dette selv (ennå, skal se om jeg får tid ikveld), men dette er oppsettet for gmail:

Incoming Mail (POP3) Server - requires SSL: pop.gmail.com

Use SSL: Yes

Port: 995

Outgoing Mail (SMTP) Server - requires TLS: smtp.gmail.com (use authentication)

Use Authentication: Yes

Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL)

Port: 465 or 587

Account Name:  your Gmail username (including '@gmail.com')

Email Address:  your full Gmail email address ([email protected])

Password:  your Gmail password

6648148[/snapback]

Jeg har prøvd det... Får uansett ikke til å sende epost ut. :wallbash:

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som synes at sms-varsellyden er svært lav? Om jeg ikke har telefonen i lommen og dermed kjenner at telefonen vibrerer, er det vanskelig å høre at det kommer melding.

6648927[/snapback]

Enig, rart at det ikke går å justere.

Forresten er det noen som IKKE har denne irriterende knitringen ved sangskifte i mp3spiller? Er dette noe vi kan forvente å få rettet på i nye firmware? Utrolig irriterende i en ellers bra telefon.

Lenke til kommentar

Heisann!

Kjøpte min nye w810i i går, med Tele2 Mobil + abb. Jeg får overført bilder/spill/musikk osv helt fint til telefonen, men ikke film.

Jeg har hørt at jeg må konvertere filene til et format som heter 3gp (stemmer det?), og har lastet ned det "SUPER" programmet, men jeg skjønner ikke bæret av hva jeg skal gjøre der =/

Noen som kan hjelpe? Hva skal jeg f.eks velge øverst; "1. Select The Output Container", "2. Select The Output Video Codec" og "3. Select The Output Adui Codec".

Jeg valgte forholdsvis "3gp Sony Ericson", "MPEG-4" og "AAC". Er det riktig?

Lenke til kommentar
Og Edge bruker man til......? Jada, jeg har fått telefonen mest pga lagringskapasiteten, vet ikke så mye om de andre fancy egenskapene  :innocent:

6636433[/snapback]

Edge gir til dels betydelig raskere GPRS-hastighet. Hele poenget med EDGE er nettopp raskere dataoverføring. :)

6637222[/snapback]

Jaha ja. Det kan du fortelle meg. Når jeg ser på skjermen nå, så er ikke denne E-en oppi hjørnet. Og jeg synes ikke internetten har vært noe raskere enn på min gamle k700 heller. Men jeg har sett denne E-en før da. Bor i Molde. Er det ikke EDGE-dekning der?

Lenke til kommentar
Og Edge bruker man til......? Jada, jeg har fått telefonen mest pga lagringskapasiteten, vet ikke så mye om de andre fancy egenskapene  :innocent:

6636433[/snapback]

Edge gir til dels betydelig raskere GPRS-hastighet. Hele poenget med EDGE er nettopp raskere dataoverføring. :)

6637222[/snapback]

Jaha ja. Det kan du fortelle meg. Når jeg ser på skjermen nå, så er ikke denne E-en oppi hjørnet. Og jeg synes ikke internetten har vært noe raskere enn på min gamle k700 heller. Men jeg har sett denne E-en før da. Bor i Molde. Er det ikke EDGE-dekning der?

6656184[/snapback]

Molde har Edge jo... stort sett hele Norge har d(bebyggde)

Lenke til kommentar

6636433[/snapback]

6637222[/snapback]

6656184[/snapback]

6656233[/snapback]

Så hvor er E-en min!? :hrm:

Lenke til kommentar

6636433[/snapback]

6637222[/snapback]

6656184[/snapback]

6656233[/snapback]

Så hvor er E-en min!? :hrm:

6656288[/snapback]

Befinner meg på Bergmo nå med Netcom... her har jeg E

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...