Digitalsitron Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe en ny mp3 spiller etter at min gamle ble med i klesvasken Jeg har hørt at det har skjedd mye på mp3 fronten etter at jeg kjøpte min 128mb spiller og håper på hjelp til å kjøpe den som passer best til dette: -mye plass - gjerne over 15gig -liten og lett -kan gjerne ha et fint design -mulighet for videoframvisning -radio Hvis det er ventet nye modeller innen kort tid som dere tror det er verdt å vente på, så opplys meg -takk for alle svar Endret 22. juni 2006 av Ninjaku Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du har jo ipod video, den har stor lagringsplass, liten og lett (iforhold til andre). Den har et råsexy design, den har video. Dette er en bra mp3 spiller vis du klarer deg uten radio Lenke til kommentar
Digitalsitron Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Går bra uten radio, og har sett på ipod 30gig som ser ut til å være fin til min bruk 50/50 lagring og sang. Bare luer på om det er noen spillere som ligner på denne? Hadde også vert fint om noen kunne si sine gode og dårlige opplevelser med spilleren. jeg har sett litt rund og lurer på om Creative Zen Vision:M er noe å tenke på? Har også hørt at det kommer en ny Zen, kommer denne til å ha de samme funksjonene og lagringsplass? Endret 23. juni 2006 av Ninjaku Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Zen Vision:M er deffiniteif noe og se på. Den er noe/litt tykkere. Men den har mye bedre skjerm og støtter ganske mange flere fil formater. Du trenger heller ikke et egent program til og komprimere filmer eller konvertere til et annet fil format. Dette gjør prøgrammet du bruker til og overføre filer automatisk. EDIT: Den nye spilleren du snakker om er Zen V og Zen V Plus. Forskjelden på disse er at Zen V ikke har radio og video støtte, noe Zen V plus har.Du kan lese om Zen V Plusher og Zen V her. Men jeg tror ikke det er noe serlig og se video på en skjerm som er på 1,5" og har 128 x 128 piksler... Endret 23. juni 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Digitalsitron Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Zen Vision:M er deffiniteif noe og se på. Den er noe/litt tykkere. Men den har mye bedre skjerm og støtter ganske mange flere fil formater. Du trenger heller ikke et egent program til og komprimere filmer eller konvertere til et annet fil format. Dette gjør prøgrammet du bruker til og overføre filer automatisk. 6368375[/snapback] Har den noen store ulemper? Som brukervenlighet og lyd/film? og som jeg har nevt tidligere, kommer det nye topp modeller i nerfremtid som det er verdt å vente på? -takk for alle svar Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg fikk lånt Zen Vision:M i 2 dager av en kompis. Fant ikke noe og klage på. Det er ikke noe problem og se på film på den skjermen. Bilde visning er en drøm Hvis du sjekker den forige posten min finner du litt om nye spillere fra Creative. Har ikke sjekkt hos noen andre produsenter. Men det er bare og sjekke hjemme siden dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå