Clerion Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Jævlig bra Crawford :!: Men må nok skuffe deg, kommer ikke til å kjøpe henne et dildokit @ jolleguten. Hun liker veldig godt å gå tur i fjellet^^ Vi skal på 1 ukes fjelltur i sommer. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Men igjen, angående gensern, jeg er litt over 180 og L passer meg. Hva vil være riktig str for ei på 160? M eller S? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Men igjen, angående gensern, jeg er litt over 180 og L passer meg. Hva vil være riktig str for ei på 160? M eller S? 6362278[/snapback] S Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Men igjen, angående gensern, jeg er litt over 180 og L passer meg. Hva vil være riktig str for ei på 160? M eller S? 6362278[/snapback] S 6362371[/snapback] Okei, takker Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Folk kan gjerne komme med flere forslag Lenke til kommentar
Timur Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Sikker på at komplett.no genser er det helt rette? Kan godt være hun syns den er fin på deg, er ikke sikkert hun vil gå må en selv. Blir kanskje for nerdete på en måte Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Sikker på at komplett.no genser er det helt rette? Kan godt være hun syns den er fin på deg, er ikke sikkert hun vil gå må en selv. Blir kanskje for nerdete på en måte 6362520[/snapback] Hmmmm, du sier kanskje noe. Men hun syns den er veldig god å ha på seg da^^ Kanskje hun bare skal få låne min så kjøpe jeg noe annet Vanskelig detta a. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg ville aldri ha kjøpt en komplett genser. Det er nerdete og ikke noe du kjøper når ho har bursdag. Garantert uorginalt, men hva med en ring/smykke? Koster nok mer Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg fikk et hjerte-smykke av typen til jul. Det varma ^^ Menne.. middag er supert, da. Og roser liker vi! Men hold deg unna øredobber, det er så .. teit. Jeg synes det blir rart hvis du inviterer henne med på en fjelltur når du skal være med på en annen på sommeren. Ville heller satset på et fint brev, middag, lite smykke og roser. Også no' søtt! Sånn.. cola-kork! Glassflaske, altså. "oss.to@kino", eh? Genser kan hun kjøpe selv Taco er gøy å spise, men ville heller satset på noe mindre grisete. Pasta er en fin bil..? EDIT: leeeif Endret 22. juni 2006 av Ronja Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg fikk et hjerte-smykke av typen til jul. Det varma ^^ Menne.. middag er supert, da. Og roser liker vi! Men hold deg unna øredobber, det er så .. teit. Jeg synes det blir rart hvis du inviterer henne med på en fjelltur når du skal være med på en annen på sommeren. Ville heller satset på et fint brev, middag, lite smykke og roser. Også no' søtt! Sånn.. cola-kork! Glassflaske, altså. "oss.to@kino", eh? Genser kan hun kjøpe selv Taco er gøy å spise, men ville heller satset på noe mindre grisete. Pasta er en fin bil..? EDIT: leeeif 6363408[/snapback] Smykke har jeg tenkt på. Kanskje et slikt armlenkegreie man kan sette på bokstaver. Skrive noe søtt....Det koster fort litt men det er igrunn -_- Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ronja har peiling.. gjør det du, da blir hun sikkert glad Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Smykke har jeg tenkt på. Kanskje et slikt armlenkegreie man kan sette på bokstaver. Skrive noe søtt....Det koster fort litt men det er igrunn -_- 6363720[/snapback] Uhm.. Gå for smykke, du. Alltid en sikker vinner! Ronja har peiling.. gjør det du, da blir hun sikkert glad 6363814[/snapback] Se! Se! Det perfekte menneske! Se! Se! *digge kortfilmen* Men jeg må bare si du er kjempeomtenksom, og jeg ville nevnt at du lagde en egen tråd på HW _bare_ for hennes skyld i brevet Søte grabben som du er. ^^ Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Smykke har jeg tenkt på. Kanskje et slikt armlenkegreie man kan sette på bokstaver. Skrive noe søtt....Det koster fort litt men det er igrunn -_- 6363720[/snapback] Uhm.. Gå for smykke, du. Alltid en sikker vinner! Ronja har peiling.. gjør det du, da blir hun sikkert glad 6363814[/snapback] Se! Se! Det perfekte menneske! Se! Se! *digge kortfilmen* Men jeg må bare si du er kjempeomtenksom, og jeg ville nevnt at du lagde en egen tråd på HW _bare_ for hennes skyld i brevet Søte grabben som du er. ^^ 6363951[/snapback] hihi Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Ronja har peiling.. gjør det du, da blir hun sikkert glad 6363814[/snapback] Nå vil jeg ikke påstå at ronja er representativ for gjennomsnitts jenten, så om hennes råd treffer gjenstår og se.. folk er ofte ganske forskjellige. -- edit: til trådstarter, det viktigste er egentlig at du bare følger litt med på hva hun ønsker seg. (og gjerne uten at hun merker at du fisker etter ønsker..) Er bare å ta en tur gjennom et kjøpesenter eller no sammen med henne så har hun sikkert ramset opp 20 forskjellige ønsker iløpet av dagen.. Endret 22. juni 2006 av phax Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ronja har peiling.. gjør det du, da blir hun sikkert glad 6363814[/snapback] Nå vil jeg ikke påstå at ronja er representativ for gjennomsnitts jenten, så om hennes råd treffer gjenstår og se.. folk er ofte ganske forskjellige. -- edit: til trådstarter, det viktigste er egentlig at du bare følger litt med på hva hun ønsker seg. (og gjerne uten at hun merker at du fisker etter ønsker..) Er bare å ta en tur gjennom et kjøpesenter eller no sammen med henne så har hun sikkert ramset opp 20 forskjellige ønsker iløpet av dagen.. 6364769[/snapback] gang det med ti Kjøp en Topp eller T-skjorte fra thepiratebay shoppen Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Taco er ikke grisete hvis du kan å spise det. Lefser da såklart. Skjell er godt, men umulig å spise. Når jeg og dama lager taco (livretten vår) så spiser vi gjerne 2-4 store stappfulle lefser hver uten å rote en dråpe saus eller en bit kjøttdeig på tallerkenen. We are pro! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 The Beach har ikke kommet enda, bursdagen er i morra. Men kjøpte ett kjede i dag, er i sølv med perler, kosta litt mer(600kr) enn det jeg hadde tenkt å bruke menmen Satser på at detta blir bra. Blomster vet jeg ikke om jeg får kjøpt men skal prøve. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Men jeg må bare si du er kjempeomtenksom, og jeg ville nevnt at du lagde en egen tråd på HW _bare_ for hennes skyld i brevet Søte grabben som du er. ^^ 6363951[/snapback] Snakker vi link i brevet eller? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Men jeg må bare si du er kjempeomtenksom, og jeg ville nevnt at du lagde en egen tråd på HW _bare_ for hennes skyld i brevet Søte grabben som du er. ^^ 6363951[/snapback] Snakker vi link i brevet eller? 6418080[/snapback] Hehe, det hadde vært skittøft Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Smykke er ikke alltid en vinner, hvis man ikke vet nøyaktig hva hun liker. Strl på genser har forresten ikke noe med høyden å gjøre, men kroppsbyggingen. Ei på 150 cm kan bruke strl L, mens ei på 180 cm bruker S. Edit: jeg ville ikke nevnt at du ba andre om hjelp om hva du skal kjøpe. Endret 1. juli 2006 av Stine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå