Gå til innhold

Hva skal jeg gi dama i bursdagsgave?

Clerion

Anbefalte innlegg

Hei.

Dama har bursdag den 2. Juli. Har noen gode forslag til hva jeg kan gi? Det jeg har tenkt på er "The Beach" en film hun liker og en komplett.no genser^^ hun liker min veldig godt. Også hadde jeg tenkt å skrive et personlig brev og en tur på fjellet. Mulig dette blir litt MEG, aka kjedelig^^ hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørtes bra ut!

Men tur på fjellet? Hvis været suger a?

Tryggere med en hjemmelagd middag :)

6361935[/snapback]

Sant så sant :love: Sammen med The Beach :D Hadde jeg bare vært en jævel på hjemmelagd pizza så : /

6361952[/snapback]

hehe, mye annet godt en pizza da, lag yndlingsretten hennes.. Mamma kan sikkert være litt til hjelp :p

Lenke til kommentar
Hørtes bra ut!

Men tur på fjellet? Hvis været suger a?

Tryggere med en hjemmelagd middag :)

6361935[/snapback]

Sant så sant :love: Sammen med The Beach :D Hadde jeg bare vært en jævel på hjemmelagd pizza så : /

6361952[/snapback]

hehe, mye annet godt en pizza da, lag yndlingsretten hennes.. Mamma kan sikkert være litt til hjelp :p

6361962[/snapback]

Taco liker a veldig godt. Det klarer jeg å lage :)

Lenke til kommentar
vært lenge ilag? og er dere gammle? syntes liksom 200,- virket litt lite bare.. :wee:

6361972[/snapback]

Ho blir 17, jeg er 18. Vært sammen i 1 og en halv måned^^ Det blir ca 400 det jeg har satt opp da. Men det har jo ikke alt for mye å si. Skal skrive brev også :)

Lenke til kommentar
Ho blir 17, jeg er 18. Vært sammen i 1 og en halv måned^^ Det blir ca 400 det jeg har satt opp da. Men det har jo ikke alt for mye å si. Skal skrive brev også :)

6361988[/snapback]

ja ok, til et såpass kort forhold så duger det i massevis! :)

gjør en skikkelig helaften utav middagen du, er nok den opplevelsen som vil feste seg best i minnet. taco er forresten ikke den mest romantiske maten, er litt grisete og spise da! :green:

Lenke til kommentar

6361988[/snapback]

gjør en skikkelig helaften utav middagen du, er nok den opplevelsen som vil feste seg best i minnet. taco er forresten ikke den mest romantiske maten, er litt grisete og spise da! :green:

6362002[/snapback]

Urutinert.

Lenke til kommentar

6361988[/snapback]

6362002[/snapback]

Grisete blir fort sexy :!:

Lenke til kommentar
Fiks henne en Taco middag, med the beach, kjøp noen roser som kan stå på bordet og kjøp henne en "we" topp eller noe som du gir sammen med brevet du har tenkt å skrive...

Husk dempet lys:P

6362029[/snapback]

Hun bor 9 mil herfra. Skal feire med familien og en "We" skjorte? WTF dude? :p

Lenke til kommentar
Fiks henne en Taco middag, med the beach, kjøp noen roser som kan stå på bordet og kjøp henne en "we" topp eller noe som du gir sammen med brevet du har tenkt å skrive...

Husk dempet lys:P

6362029[/snapback]

Hun bor 9 mil herfra. Skal feire med familien og en "We" skjorte? WTF dude? :p

6362041[/snapback]

hvem nevnte familien?

fjelltur? wtf dude? :tease:

Endret av jolleguten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...