The Ghost Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Hvilket hovedkort ville du annbefalt da? 570SLI/570Ultra 6371763[/snapback] -570Ultra-570SLI og 570SLI 6370317[/snapback] Det stod litt lenger opp på forig side ... Endret 24. juni 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Men no har e får MASSE info, så må jeg sove å prøve å sette sammen nokke fornuftig, til jeg bestemmer meg. men komemr messansynlig til å vente til AMD´s Cpuer detter i pris så flesker til me 5000+ :D det va råt Så hva har du drømt deg fram til Sikkert noe fornuftig no ... Endret 24. juni 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
aldreyer Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg her kommet frem til: Jeg skal ikke bruker mer penger enn over hode nødvendig. å da er det desidert det biligste er å kjøpe nytt hovedkort som passer til det jeg har fra før. så får jeg drøye ann med å kjøpe fete saker, for bruker ikke pcen så masse nødvendig egentlig. Og det jeg kjører og bruker har gått greit frem til no. har lagga noen ganger det... men det går. men kansje om 1år lr noe sont vist ikke pcen funker lengre eller får problemer så blir jeg bare nødt å kjøpe nytt;) men son det er per i dag. så ser jeg ikke nokke vist i det:P hehe^^, Lenke til kommentar
aldreyer Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Dette her jeg no: RAM <--LINK Harddisk <--LINK CPU <--LINK DVD-brenner <--LINK Skjermkort <--LINK Harddisk <--LINK Dette hadde jeg før det kresja: Hovedkort <--LINK så dette: Hovedkort <--LINK Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Så du skal ikke ha noen nye deler ? Eller skal du ha litt mer ram og litt bedre skjermkort ? Lenke til kommentar
aldreyer Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Så du skal ikke ha noen nye deler ?Eller skal du ha litt mer ram og litt bedre skjermkort ? 6383274[/snapback] essda. skal ha me nytt hovedkort, men hadde tenkt å kjøpe nytt alt da.. men kom frem til at det ikke er vitsi ettersom jeg ikke bruker pcen til å masse spilling no, ettersom jeg har slutta med spillinga for å bli litt mere sosial å vær mer med venner å dama;)^^, Endret 25. juni 2006 av aldreyer Lenke til kommentar
aldreyer Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Være sosial.. 6384004[/snapback] hehe^^, ja det er kansje din mening;) men har ver "taper" dritlenge da. så fikk en kamerat me til å trene i stedenfor å sitte inne;) så har e slutta med treninga ettersom han fikk dame å blei mer å mer med ho;) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Ok ska se hva jeg finner men så har jeg nesten ikke peil på intel Du skulle ha det så billig som mulig ? Er det noen krav du stiller eller er det, det samme ? Edit: er litt trøtt så jeg tar en titt på hoved kort imorra jeg ... Edit2: når jeg så de brikkesetta ol. så skjønner jeg at jeg ikke har peil, så noen andre for gjøre det .... Endret 26. juni 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
even1337 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307862 kan slenge på ett skjermkort:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå