Gå til innhold

Jævlig bra lydkort, eller......


Anbefalte innlegg

Hercules Digifire 7.1 m/3stk IEE1394

 

Har siklet etter et nytt lydkort i flere uker nå. Har bestillt kortet nevt ovenfor. Har tidligere hatt et Creative S.B. Live 5.1 Digital kort.

 

Det nye kortet har, etter min mening med tanke på 3 Firewire-porter, optiske ut/inn og EAX, potensiale til å banke Creative ned i støvlene.

 

 

Er dere enige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok Hercules sine lydkort er helt på høyde med Creative sine. Har selv et SB Live 5.1 kort selv, men jeg vurderer å kjøpe enten Hercules Gamesound Fortissimo III 7.1 eller kortet du nevner.

Prismessig er de nesten mistenkelig billige men...

(650-700,- for Digifire, og ned til 500,- for Fortissimo)

 

Jeg planla egentlig å bruke det innebygde 6.1 kortet i HK'et mitt, men fant fort ut at SB Live 5.1 var noget bedre. Men det begynner å dra på åra så det er på tide med noe bedre...og jeg er lei Creative (pga. dårlige drivere osv....)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-15 21:15, skrev varebil:

Har creative audigy player, og er veldig fornøyd med det..


7.1, er det noen vits i det, og koster ikke det mangfoldige 50 lapper hvis du skal ha noe som låter?


 

7.1 er nesten ikke noe vits i, ekstremt sjelden man finner en lydkilde som er i 7.1

 

Så på en måte blir det bare 5.1 med en ekstra frontleft og en ekstra frontright, hvis dette er mulig da, er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...