gaute_hjartaaker Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) glem ne-yo og beyonce; this be the shit 100 prcent deepside j valentine black butterfly kyran rych shai addictiv talent h-black mya ryan leslie noel ebony burks andreena mills Endret 22. juni 2006 av gaute_hjartaaker Lenke til kommentar
gaute_hjartaaker Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) eller hardcore r&b om du vil sjekk ut noen av navnene ovenfor! Endret 22. juni 2006 av gaute_hjartaaker Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Siden du tydeligvis vet så godt hva dette er kan ikke du forklare oss hva det er? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Dette lurer jeg også på Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 R&B er jo ikke knallhardt man. R&B er rythem and blues(unnskyld stavingen *skylde på styrepils*) og pleier være soft og chill musikk som ofte handler om damer osv osv... Skal du ha knallharde saker er det nok litt mer heavy hip hop du er på jakt etter... Men kom gjerne med en litt mer forklart version av åssen type R&B du leiter etter, altså åssen sangene går osv osv... Lenke til kommentar
gaute_hjartaaker Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) R&B er jo ikke knallhardt man. R&B er rythem and blues(unnskyld stavingen *skylde på styrepils*) og pleier være soft og chill musikk som ofte handler om damer osv osv... Skal du ha knallharde saker er det nok litt mer heavy hip hop du er på jakt etter... Men kom gjerne med en litt mer forklart version av åssen type R&B du leiter etter, altså åssen sangene går osv osv... 6364913[/snapback] lol, jeg visste dette kom til å bli vanskelig skjønner ikke at konseptet knallhard r&b er så vanskelig å forstå - man kan vel forstå hva knallhard rock er? eller knallhard trance? ok jeg skjønner det litt, siden mye r&b jo er soft og chill som du sier. men jeg snakker om r&b der beatsene er like harde som i heavy hiphop. så ta den hardeste hiphop-låta du vet om, og bytt ut rappinga med synging. (gjerne om damer ja )det er knallhard r&b. med andre ord noe helt annet enn soft og chill r&b som ne-yo eller alicia keys Endret 23. juni 2006 av gaute_hjartaaker Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 R&B er jo ikke knallhardt man. R&B er rythem and blues(unnskyld stavingen *skylde på styrepils*) og pleier være soft og chill musikk som ofte handler om damer osv osv... Skal du ha knallharde saker er det nok litt mer heavy hip hop du er på jakt etter... Men kom gjerne med en litt mer forklart version av åssen type R&B du leiter etter, altså åssen sangene går osv osv... 6364913[/snapback] lol, jeg visste dette kom til å bli vanskelig skjønner ikke at konseptet knallhard r&b er så vanskelig å forstå - man kan vel forstå hva knallhard rock er? eller knallhard trance? ok jeg skjønner det litt, siden mye r&b jo er soft og chill som du sier. men jeg snakker om r&b der beatsene er like harde som i heavy hiphop. så ta den hardeste hiphop-låta du vet om, og bytt ut rappinga med synging. (gjerne om damer ja )det er knallhard r&b. med andre ord noe helt annet enn soft og chill r&b som ne-yo eller alicia keys 6366521[/snapback] Skjønner ikke :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå