Gå til innhold

Hvilke action spill bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ikke spilt på en stund da jeg ikke har hatt en pc som mestret dette...

Det siste spillet jeg spilte var Farcry og dette elsket jeg :love:

Jeg ønsker tips i denne katogori som Farcry-MaxPayne-Medal of Honor etc av nyerer dato som virkelig er bra da jeg ikke har fulgt med på en stund ;)

Noen som vil hjelpe meg?

PS Ønsker også tips om billige og bra nettbutikker som selger pc spill...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Vi kan begynne med Half life 2, Dersom du ikke har spilt det så er det ikke noe å snakke om, se og skaff deg det.. Et av tidenes beste spill syntes jeg :)

- vi har Nolf serien, har selv bare spilt Nolf2(no one lives forever 2).. Og det er helt klart et av mine favoritt spill, et spennende spill med mye action og" morro".. Ikke bare helt talentløs "shoot em up"

- Mafia, det er en perle av et spill det og, en kjempe bra, spennende historie, Masse action.. Ja alt som skal til :)

Lenke til kommentar
Hei.

Vi kan begynne med Half life 2, Dersom du ikke har spilt det så er det ikke noe å snakke om, se og skaff deg det.. Et av tidenes beste spill syntes jeg :)

- vi har Nolf serien, har selv bare spilt Nolf2(no one lives forever 2).. Og det er helt klart et av mine favoritt spill, et spennende spill med mye action og" morro".. Ikke bare helt talentløs "shoot em up"

- Mafia, det er en perle av et spill det og, en kjempe bra, spennende historie, Masse action.. Ja alt som skal til :)

6362538[/snapback]

Ja vi har nok samme smak gitt :) Jeg har Nolf 1og 2 og elsker disse, og som du skriver så er Mafia et flott spill med en strålende historie og dette kan spilles mange ganger ;)

Half Live 2 skal nå kjøpes :yes:

Takk for innlegget ditt!!

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Medal of Honor - Pacific assault

Dette har en mer "moderne" grafikkmotor enn de tidligere MOH- spillene.

Det er et skikkelig bra spill på mange måter i mine øyne.

6362758[/snapback]

Ja jeg skal kjøpe hele Medal of Honor serien, jeg syntes det første var virkelig bra :)

Takk for tipset ditt!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Half Live 2 skal nå kjøpes :yes:

6362682[/snapback]

Skaff Half-Life 2: Ep1 etter du har kjørt igjennom det første (og liker det da!). De spilla der er geniale :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

bare så du ikke roter det til på butikken: Half-Life 2 er det første, Half-Life 2: Episode 1 er "oppfølgeren" :)

Og forøvrig er det mulig å kjøpe HL2-spillene igjennom Steam, men det går jo på bekostning av plate og cover.

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Ja man må patche Bf2 får å kunne være med i de fleste serverne, det må man jo med de aller fleste spillene! en patch retter jo opp på feil/bugs osv, anbefaler å legge inn nyeste patch til alle spill, selv om det ikke er "Nødvendig".

når det gjelder Meddal of honor spillene så er det også veldig bra spill, Har dog ikke prøvd det Nyeste, men hvis du liker de spillene så er Vel Call of duty å anbefale. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...