oaasheim Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Heisann! Eg fann eit hovudkort og prosessor (XP 1800+) som eg prQver aa faa til aa fungere no, men problemet er at i windowsinstalleringa kjem det bluescreen naar den er litt over halvvegs... FQr eg tok ut eine RAMbrikka fungerte ikkje Knoppix ein gong, men naar eg tok ut den eine brikka fungerte knoppix. Hadde 2x 256ram + 512ram. Brikka eg tok ut var 256. Er det nokon andre ting som kan vera gale sidan installeringa ikkje fungerer? CDen fungerer, har brukt den fQr. Unnskyld for skrivemaaten, men det er engelsk tastatur Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei! Sjekk om innstallasjonen stopper på ulike steder hver gang. Isåfall er pcen ustabil. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
oaasheim Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Den klikker på forskjellige plassar. Fekk installert no, men den klikker heile tida når eg speler feks. Empire Earth 2 eller CS... Lenke til kommentar
oaasheim Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 hm... No er det noko som verkeleg er merkeleg her! Eg har jo som sagt 3 RAMbrikker, men eg kan bare bruke 2 av dei på likt.. samme kva brikke det er som ikkjer er i bruk, og samme kva plassering brikkene har i pcen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvis alle brikkene er dobbeltsidige kan det være et problem. Noen eldre chipset kan bare jobbe med to dobbeltsidige RAM-brikker, (evt pluss en enkeltsidig). Dette fant jeg ut da jeg prøvde 3 stk dobbeltsidige brikker på min gamle i845E-baserte P4-maskin. Lenke til kommentar
oaasheim Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 er bare 1stk dobbelsidig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå