plumbe Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Hei igjen. Etableringspillet har hatt progresjon siden sist gang. selv om det er bare jeg som har jobbet med det. en webside med deler av source code er snart klar. Men nå ønsker jeg flere utviklere, det er jo et stor prosjekt. Vennligst legg igjen noen emails så kan jeg maile dere siden. Eller send mail til [email protected]. har fortsatt tro på prosjektet. Endret 22. juni 2006 av plumbe Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Siden jeg ikke har hørt om dette før, og du prøver å appellere til meg, bør du kanskje inkludere en beskrivelse (evt. lenke) av prosjektet. Som den gjennomsnittlige surfer gidder jeg selvfølgelig ikke søke etter informasjon selv, skulle den vise seg å finnes i en eller annen post her :-) Lenke til kommentar
plumbe Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Jess, vent litt så skal jeg legge ut litt mer info. Publiserer det på nettsiden, så kan dere lese der Lenke til kommentar
robgar Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 * venter * Er det et slags "Gründer" spill, hvor en starter opp firmaer osv ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 * venter * Er det et slags "Gründer" spill, hvor en starter opp firmaer osv ? 6364518[/snapback] Det stemmer Lenke til kommentar
plumbe Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Beklager at det tar litt tid. for å korte ned ventetiden, kan dere gå inn på: http://etableringsspillet.awardspace.com/. Endret 25. juni 2006 av plumbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå