andersen106 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hei skal ha oppkjøring 26.06 og så skal man utføre en sikkerhets kontrol, dere vet sikkert hva jeg snakker om, er det no sted på nettet hvor jeg kan finne ut hva jeg blir spørt om, så jeg kan være forbrett.. takker for alle svar mvh andersen Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Står sikkert i boka di, men jeg vil gjette på bremsekraftforsterker, lys og servo. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Yeah.. også virker det som du har peiling hvis du står med henda i lommene dine og sparker litt på dekka.. Kanskje med en røykstump i munnvika Bremsekraftforsterker - Når tenninga er av, trøkk bremsen inn et par ganger for å få et mottrykk. Start deretter motoren, trykk på bremsen igjen. Er det lettere å trykke den ned? Da funker den Bremser generelt - evt. prøve å kjøre et par meter og tråkke bremsen inn. Sjekke blinklys med varselblink? Sjekke bremselys? Kontrollere at hornet funker, i tilfelle du skulle se noen fine damer på veien (ta denna med et glimt i øyet ^^ Evt. kontrollere at alle airbags funker. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Mønsterdybde på dekk. Servo, bremekraftforsterker, lys, en av de tipper jeg du kan få. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Du kan også få spørsmål om kva maks vekt du kan ha i bilen er, så det er greit å kikke litt i vognkortet på forhånd så du har litt peiling. Noko eg ikkje hadde, peika litt her og der, men gjekk bra. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Gjøre deg sikker på at håret fra den forrige fotgjengern du kjørte over er borte.. Lenke til kommentar
VarianteAscari Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Spør kjørelæreren din om et sikkerhetskontrollark! Der har du alle emnene du kan bli spurt om. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Den sikkerhetskontrollen trenger man egentlig ikke tenke over i hele tatt, den tar man på sparket. Når jeg kjørte opp ble jeg spurt om hvordan jeg fjernet dugg som kom på rutene :!: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Den sikkerhetskontrollen trenger man egentlig ikke tenke over i hele tatt, den tar man på sparket.Når jeg kjørte opp ble jeg spurt om hvordan jeg fjernet dugg som kom på rutene :!: 6368294[/snapback] Hehe, nettopp. Fikk spørsmål om hva som lyste sterkest av vanlig baklys, og bremselys.. Sikkerhetskontrollen omfatter det minimum man bør kunne om biler før man setter seg bak rattet, så som kremt sier, det tas på sparket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå