Gå til innhold

Prisene droppes med 25-50%, AM2 også?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener det var snakk om at 24juli, skulle prisene på AMD prosessorer droppes 25-50%, gjelder dette bare 939?

Om det gjelder AM2 også: Finne sdet en liste over aktuelle modeller som vil senkes i pris?

6361370[/snapback]

Siden AM2 sc prosessorene droppet i pris samtidig som 939 CPUene i midten av juni vil jeg regne med at det samme skjer med dc prosessorene i juli! (sorry for alng setning, litt trøtt)

Lenke til kommentar
Synes det var ett dårlig svar jonterje. Jeg lurer på om det varer eller om det bare er en liten periodew prisen blir nedsatt?

6370954[/snapback]

Tror du virkelig at AMD kan sette opp prisene igjen etter en periode med lave priser? :roll:

6390761[/snapback]

Det skulle tatt seg ut :!:

Lenke til kommentar

Ja, det er snakk om at AMD skal kutte 1MB-versjonene, men hvorfor i alle dager skal de ikke sette ned prisene på de? Det begriper ikke jeg. Priskuttene er jo om bare noen uker, og det finnes da 1MB-prosessorer i hopetall.

Det er jo ingen som kommer til å få solgt unna disse om prisene synker med så mye som 50% på modellene over og under. Må nettbutikkene ta ansvaret selv, og selge unna modellene med tap eller hvordan fungerer dette?

Lenke til kommentar

Vil annta at nettbutikkene dermed ikke kjøper flere 1MB utgaver. De de allerede har måtte de jo evt. solgt med "tap" uansett da.

AMD burde ikke stoppet produksjon av 1MB og de burde også gå ned i pris. Da hadde de unngått den situasjonen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Synes det var ett dårlig svar jonterje. Jeg lurer på om det varer eller om det bare er en liten periodew prisen blir nedsatt?

6370954[/snapback]

artikkelen svarer jo på alt som det ble spurt om i førstetråden.. hva klager du på?

6399040[/snapback]

Noen klager for å klage ;)

Lenke til kommentar
Hei!

AM2 og 939 skal prises likt.

Jeg vil tro at modellene med 1MB L2-cache vil etter hvert forsvinne.

Etter prisfallet vil en X2 5000+ ligge på cirka 3100 kr.

Hilsen,

efikkan.

6396355[/snapback]

En X2 5000+ for 3100kr?!?? Er det mulig? Det kan ikke være muilig. Hvor mye koster denne nå da? 5000kr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...